Friday, 18 April 2014

Atasi Masalah Haid, Sukar Hamil, Kecutkan Cyst Dengan GLA Complex

Salam semua.....lama jugak kan nak update balik....Ramai ke yang tertunggu-tunggu...Hari tu dah janji nak share pasal GLA Compleks ni...Kenapa istimewa sangat GLA ni yea...


Saya start consume GLA ni tahun 2012...Lepas tu terus jatuh chinta...hihihi..Sebelum2 ni sya slalu makan EPO (Evening Primrose Oil). Kalau nak tahu EPO mmg elok untuk kesihatan dalaman wanita. Tapi GLA ni lagi hebat dari EPO...Kenapa??? Jom Tengok....

Dalam minyak english primrose ni mengandungi GLA (gamma-linolenic acid) dan minyak inilah yang berguna untuk selesaikan masalah dalaman wanita. GLA ini juga terkandung dalam bunga borage yang digunakan sebagai bahan utama dalam GLA Complex Shaklee. 

Borage oil mengandungi GLA yang lebih tinggi dari EPO iaitu sebanyak 25% berbanding 10% GLA dalam EPO.

Kelikatan GLA yang lebih tinggi terbukti lebih baik untuk membantu dalam beberapa masalah kesihatan seperti PMS, arthritis, malah ekzema.Selain itu, GLA juga supplement terbaik untuk kecutkan cyst. Sebab dalam GLA juga terkandung Vitamin E...Vitamin E ni kan anti-oksida...

Antara Faedah dan Kebaikan Vitamin GLA Shaklee adalah :

• Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
• Meningkatkan kesuburan/ Sukar Hamil.
• Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
• Membantu dalam menangani menopause.
• Menguatkan kuku & rambut.
• Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
• Membantu menangani ekzema.
• Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
• Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
• Menguatkn immuniti badan.
• Mempelahankn process penuaan.
• Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
• Mengawal kencing manis
• Mengawal kolesterol.
• Bagus untuk saraf.
. Membaiki masalah prostat (lelaki)
. Meningkatkan tahap kesuburan wanita
.Menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik.

GLA Complex ni juga sesuai untuk mereka yang bercadang untuk hamil. Ia berfungsi dengan baik bagi mereka yang mengalami masalah hormon dan kitaran haid yang tidak teratur.

Berminat dengan GLA ni, jom dapatkannya segera !! Hanya RM 91.25 sebotol (60 biji). Cukup untuk bekalan selama 2 bulan.

Hubungi saya, pengedar sah anda....

SMS/WA : 013-9692915 (Niza)

Shaklee Independent Distributor 1077459

Fanpage : Niza Health & Beauty Shop

Saturday, 5 April 2014

Vitamin E Anti Kanser Cegah Fibroidcyst

salam semua...selamat pagi....hari ini nak sentuh sikit pasal Vitamin E nie...ramai yang sebut vitamin cinta...ada yang panggil vitamin Cinta, ada yang gelarkan sebagai vitamin kulit...semuanya bole...

saya mula2 kenal  pada vitamin E bila doktor sahkan ada ketulan pada breast..cuak juga masa tu...terus pegi library (masa tu kat sek)..cari buku pasal medicine..baca punya baca..ada satu artikel pasal GRAPE SEED bole mencegah kanser...pastu terus google pasal GRAPE SEED ...cari punya cari  jumpalah post pasal Vitamin E Shaklee yg dah upgrade dengan grape seed extract...tak pikir panjang terus beli, makan hari hari secara istiqamah...nak kesan yang bagus saya amik dengan GLA..2 minggu makan, alhamdulillah ketulan tu dh x rase, n bila pegi wat ultra sound...doktor sahkan ketulan tu dh tiada..

Alhamdulillah....syukur...berkat doa dan usaha,..sekarang ni x payah dah nak ke hospital..Kenapa mesti Vitamin E...Jom tengok apa kebaikan GRAPE SEED...



Kebaikan ekstrak biji anggur(Grape seed) 

1. Mengandungi bioflavonoids yang menguat dan melindungi sel hidup dalam tubuh.

2. Bahan aktifnya adalah procyanidin

3. Super anti-oksidan iaitu 20-50 kali lebih efektif berbanding antioksidan biasa seperti vitamin E, vitamin C, dan beta carotene.

4. Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai manfaat kesihatan , mengandungi bahan2 seperti protein, karbohidrat dan lipids (lemak baik).

5. Anti penuaan

*Procyanidins dalam biji anggur yang membantu melindungi tubuh daripada penuaan pramasa dengan cara meningkatkan level vitamin C dan menyingkirkan toksin daripada tubuh.
*Procyanidins akan mengikat dengan kolagen dalam tubuh untuk mempertingkatkan kesihatan sel kulit dan elasticity kulit menjadikan anda semakin remaja.
*Procyanidins melindungi tubuh dari kerosakan akibat pendedahan terhadap cahaya matahari yg mana juga akan mencegah penuaan kulit pramasa.
*Procyanidins juga memperbaiki penglihatan, memperbaiki kesihatan arteri, dan tisu tubuh (seperti jantung) dan fleksibeliti sendi. Ia membantu mencerahkan wajah, mempercepatkan baik pulih luka, menguatkan kapilari dan vena, yg mana akan memperbaiki sistem peredaran darah dan kesihatan jantung.

6. Anti inflammatory (anti pembengkakan), anti arthritic and anti allergic activities, memakan radikal bebas, menghalang kerosakan akibat sinar UV.

7. Anti-carsinogenic (anti kanser) dan agen anti-tumor

8. Resveratrol -secret ingredients dalam grape seed



Vitamin E ni bole wat masker, so sapa2 yang nak save bajet tu bole guna ni aje..hanya picit dan sapu pada muka...Parut2 pun bole hilang kalu guna secara berterusan...Saya dah alami perubahannya..ANDA bila lagi???....Next entry saya akan citer pasal GLA Complex plak...Jumpa lagi....

Berminat nak dapatkan Vitamin E Anti kanser,

Hubungi :-

  • SMS/whatsApp : 013-9692915 (Niza)
  • www.facebook.com/NizaHealthnBeautyShop
  • COD Weekdays Area Bandar Chukai, Kerteh, dan Kuala Terengganu(Jumaat Sabtu)
  • POS seluruh Malaysia.



Friday, 4 April 2014

Protein Terbaik Untuk Sel Badan Anda; Membekalkan Tenaga

ESP membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan. Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

TAHUKAH ANDA ?

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.


SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN

Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.


Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.


KEBAIKAN ESP:-

1. Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Harga : RM150 satu Canister
Nak lebih jimat?? Jom join keahlian Shaklee...

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.


Penjimatan bagi Ostematrix Sempena Promosi

Sempena Bulan April Bulan Promosi Ostematrik, BELI 6 PERCUMA 1...Jom sama-sama dapatkan Kalsium dengan penjimatan yang berganda. Memang berbaloi kalau kita peminat setia Ostematrik nie...

Siapa yang bole amik Ostematrik nie...

- Mak Ayah yang selalu sakit lutut, nak naik tangga, nak sembahyang pun kena duduk kat bangku
- Orang yang selalu kejang-kejang otot
- Ibu yang menyusu
   - Ostematrix membantu sebagai MILK BOOSTER  dan lengkapkan keperluan kalsium
- Ibu mengandung - lengkapkan kalsium, elakkan kencing manis dan darah tinggi
- Gastrik -  ostematrix dengan B complex bantu kurangkan sakit gastrik
- Orang yang tak suka minum susu - cukupkan kalsium harian lengkap dengan vitamin D dan magnesium.
  (Dapatkan juga lain-lain sumber kalsium sebenar seperti brokoli)
- Pesakit Diabetes - Tampung keperluan kalsium. Susu khas untuk diabetes sangat mahal.  Tak semua mampu nak beli lebih dua tin susu
   khas sebulan
- Pesaki darah tinggi - kawal darah tinggi
- Kawal berat badan - kekurangan kalsium turut sebabkan program diet anda gagal
- Yang Pentingkan Keperluan Kalsium

Harga mmg jimat ...Beli 6 Botol berharga RM366 anda akan dapat 1 botol oste yang berharga RM61..Jimat kann...

Berminat??

Bole hubungi :-


  • SMS/whatsApp : 013-9692915
  • FB : www.facebook.com/ynzmym
  • Fanpage : www.facebook.com/NizaHealthnBeautyShop

Kalsium untuk KESIHATAN TULANG anda..

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.

Ostematrik mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Ianya amat sesuai bagi mereka yang tak suka minum susu. Bole gantikan susu dengan ostematrik, dan secara tak langsung anda dapat kalsium yang diperlukan oleh nadan anda!

Kenapa Ostematrik??

Kerana ianya Lebih daripada Sekadar Kalsium.

OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Shaklee Ostematrix Membekalkan :

1) 1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium  daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.
2) 400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
3) 400IU (100% Pengambilan Harian ) vitamin D untu
k merangsang penyerapan kalsium.



Kebaikan daripada pengambilan Pil Kalsium Ostematrix Shaklee adalah :

1) Membina tulang dan gigi yang kuat.
2) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air(water retention), mudah meradang(irritability) dan kemurungan(moodiness).
5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan  sesetengah hormon.
6) Membantu perkembangan tubuh badan normal.
7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik


LinkWithin