Rabu, 10 Disember 2014

Lecithin Shaklee

Lecithin Shaklee di ekstrak dari kacang soya organik bukan GMO dan setiap kapsul mengandungi 530mg lecithin soya. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu. 


Lecithin Shaklee
Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf.

Lecithin Shaklee diperoleh secara semula jadi daripada kacang soya. Setiap sofgel mengandungi 530mg lesitin.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Manfaat Utama Lecithin Shaklee :-

✔ Menyerap vitamin larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap Vitamin A, D, E dan K yang larut lemak.

✔ Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

✔ Memecahkan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi  dan metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.

✔ Pelangsingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

✔ Mencantikkan otot dan kulit - membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit, untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.

✔ Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dan mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit seperti dermatitis, demam alergi.

✔ Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

✔ Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress- Melindungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial ynag mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk peredaran sihat janin.

✔ Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menghalang peredaran darah.

✔ Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

✔ Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

Set Ibu Menyusu

Lecithin ni jugak bagus untuk ibu menyusu yang nak slim. Kenapa??

 Ia membantu mengurangkan risiko clog duct atau duktus susu tersumbat.
✍ Ia membakar lemak yang berlebihan dalam badan ibu.
 Ia membantu ibu mengatasi masalah  lupa atau "short memory" yang biasa dilalui selepas melahirkan.
 Ia membantu menyalurkan inositol dan kolin di dalam susuibu untuk perkembangan otak bayi .

Bagus kan Lecithin Shaklee ni. Bukan saja berfungsi untuk memecahkan lemak yang ada, tetapi juga sebagai makanan untuk otak kita. Ekstrak Soya juga membantu kulit untuk lebih cantik tanpa cela. Macam makcik saya bagitau, sejak makan Lecithin Shaklee nie, kulit muka nampak elok. Kawah-kawah jerawat dah makin kecik. Hihihi. Anda pulak, bagaimana?

Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...