Ahad, 28 September 2014

Set Tambah Berat Badan Dengan Shaklee

Anda terlalu kurus? Kadang-kadang kena ejek oleh rakan-rakan sebab badan yang terlampau kurus. Dah cuba macam-macam tapi berat tetap macam tu??

Shaklee ada jalan penyelesaiannya ! Cubalah Set Tambah Berat Badan hari ini. Set ini mengandungi Mealshakes, Vitalea dan B Complex yang mampu membantu anda untuk naikkan berat.


Meal Shakes membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.

Mealshakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian, mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya seperti Vanilla Ice Cream. Protein memberikan penyerapan yang lebih baik di dalam pengambilan suplemen.

B Complex  - mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting. Ia dapat mengawal kadar metabolisme badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, megurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Vitalea - membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron (penting dalam pembentukan sel darah merah). Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut. Pengambilan Vitalea banyak membantu badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.  

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.




2 ulasan:

  1. puteri pun susah nak tambah berat badan walaupun makan banyak sekalipun tapi kalau bab kena telan pil...memang awal awal puteri reject...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak tambah berat badan kena tengok pemakanan jugak... dapatkan jadual pemakanan tuk tambah berat.. ye tak?

      Padam

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...