Isnin, 30 Jun 2014

Aura Hebat! Sedut Ilmu Sebelum Ramadhan

Salam Ramadhan semua... Hari dah hari kedua kita menjalani ibadah puasa.. Macamana? Harap-harap semuanya dapat menjalani ibadah dengan hati yang tenang, jiwa yang girang dan bersyukur padaNya.

Hari ini nak cerita sikit pasal aktiviti / program sedut ilmu baru2 nie.. Memang aura hebat!! Kenapa hebat? Sebab saya dikelilingi oleh insan-insan yang berjiwa hebat. Berjiwa besar. Program Get Together # Kuantan : Legasi Anugerah Terindah di bawah Master Nur Zahirah.

Me and Master Ira : Si Kecil Cili Padi

Ni bergambar dengan Master Ira, kecik molek orangnya..Muda lagi dah dapat title Master. Anda semua pun bole jika ada usaha dan tekad!

Berselfie dalam kelas; bersama mak Shaklee ku Nor Faizah dan nenek Shaklee ku Fiza Firdaus, serta Yooyats Yatie (sepupu spapat Shaklee)

Selain dapat sedut ilmu banayak-banyak dalam kelas nie, kami juga merapatkan ikhuwah... Dari tak kenal antara satu sama lain, asyik bersembang di alam maya aje... di majlis2 macam ini la kami dapat bertemu muka.


Nak join kelas2 macam kami?

Jom mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee...

Niza
013-9692915

Shaklee Independent Distributor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...