Isnin, 24 November 2014

Herb Lax Shaklee Untuk Cuci Usus, Detoks

Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi ususHerb-Lax Shaklee bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Herb Lax Shaklee
Mengandungi 120 biji tablet 


Manfaat Utama Herb Lax Shaklee:-

Pembersihan najis yang tersekat.
Membantu masalah sembelit
Mengempiskan perut
Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut kepada yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai teh herba.
Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.

Herb-Lax mengandungi 9 herba semulajadi untuk menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut.

1. Senna Leaves - Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lembut.
2. Buckhorn Bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan pada usus.
3. Licorice Root - Membantu proses detoksifikasi.
4. Fennel Seed - Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
5. Anise Seed - Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.
6. Rhubarb Root - Herba yang banyak digunakan sebagai antibiotik.
7. Blue Malva Flower - Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
8. Culver's Root  - Membantu masalah lebihan air dalam badan.
9. Alfafa Leaves - Membersihkan usus, darah dan hati.

Testimoni Herb-Lax Untuk Slim
Kurangkan inchi dengan Set Slim Shaklee

Shaklee untuk detoksifikasi

Tablet Herb-Lax Shaklee tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet. Saya syorkan ianya di ambil 3-4 biji tiga kali seminggu sebelum tidur. InsyaAllah, Herb-Lax membantu anda dalam proses penghadaman dan pembuangan air besar. 

Amaran!!
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer (Penafian) :

Penafian ini adalah berkaitan dengan Blog NizaHealth. Semua maklumat, keterangan produk, serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. 

Anda dinasihatkan berjumpa pakar jika menghadapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan atau masalah kesihatan untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang suolemen. Kita hanya berikhtiar dan berusaha, semuanya di atas kuasa Yang Maha Berkuasa.

1 ulasan:

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...