Jumaat, 6 Jun 2014

Menjana Jantung Sihat , Kulit Cantik dengan COQ Health...

Assalamualaikum semua... hari ni  saya share tentang my favourite supplement ni... CoqHealth.. Memang saya suka sangat Coq nie.. bagus untuk peredaran darah kita. Maklumla, bila time kerja hari2 naik turun tangga, kadang-kadang rasa letih dan mengah. Tapi sejak amalkan CoqHealth, takde lagi masalah tu, dengan IzinNya jua. Ye la, bila peredaran darah kita dh lancar, jantung kita pun akan mengepam darah tu dengan lebih baik.Ye tak??


CoqHealth Plus

Coqhealth Plus khas untuk menjana kesihatan jantung anda. CoqHealth Plus Shaklee sangat istimewa kerana mengandungi Coq10, Vitamin E dan Green Tea. Kenapa pentingnya Coq10 ni?

a. Untuk jantung yang kuat dan sihat
b. Untuk kulit yang sihat dan berseri
c. Untuk meningkatkan tenaga minda
d. Untuk mengurangkan debaran dan denyutan tak sekata

CoqHealth menampilkan campuran semulajadi proprietari 100mg Coq10 dan resveraterol softgel yang bioavailable. Coq10 telah dibuktikan :-

  • membantu penghasilan tenaga di dalam organ jantung - Coq10 membantu meningkatkan penghasilan tenaga dalam otot jantung, menambah kekuatan mengepamnya.
  • menggalakkan dan melindungi arteri sihat dari oksidasi LDL - Kajian menunjukkan Coq10 mempunyai potensi untuk mengurangkan tekanan darah secara semulajadi tanpa kesan sampingan. Tindakan Coq10 sebagai antioksida yang kuat menghalang oksidasi LDL Kolestrol 'tidak baik' dan menghalangnya dari melekat dan menyumbat salur darah.
  • membantu menambah dan mengekalkan tahap Coq10 dalam darah.
  • meningkatkan tenaga - Coq10 berupaya meningkatkan tahap tenaga, menambah stamina dan mengurangkan kelesuan.
  • kecerdasan mental - Coq10 merancakkan sel-sel otak yang seterusnya meningkatkan kecerdasan mental, memori . Kajian juga menunjukkan Coq10 dapat mengurangkan serangan migrain, pening dan loya.
  • Kulit lebih muda - Coq10 meningkatkan peredaran darah untuk membekalkan tisu kulit dengan cukup oksigen dan nutrisi untuk pemulihan, rejuvenasi dan penghasilan kolagen. Ini membantu kulit agar lebih tegang, cerah dan berseri.
  • Meningkatkan kesuburan lelaki - coq10 mengurangkan stres oksidatif yang telah dibuktikan untuk mewujudkan persekitaran yang lebih sihat untuk meningkatkan kiraan sperma, pergerakan sperma dan mutu sperma. Ia juga membantu meningkatkan mutu ovum wanita.



Wahhh banyak betul kebaikan CoqHealth nie. Saya hanya amik sebiji aje sehari. memang bertenaga sampai ke petang. Turun naik tangga pun tak jadi masalah dah sekarang. Cuma bila makan ni masa mula-mula tu, rasa ketat aje dada ni...cuak jugak la. Tapi bila tanya pakcik google dan baca buku, itu adalah normal. Krisi penyembuhan orang kata! Sebabnya tak lain tak bukan adalah proses peredaran darah. Jadi, adik kakak atau abang2, jgn risau, teruskan aje pengambilan CoqHealth nie. InshaAllah... 

Berminat nak order?

Dapatkan hari ini..

Niza
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Independent Distributor




1 ulasan:

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...