Sabtu, 31 Mei 2014

Supplement Terbaik Anti Penuaan, Vivix SI Tonik Ajaib

Vivix Shaklee atau dikenali sebagai Sirap Shaklee atau juga digelar Si Tonik Ajaib kerana mengandungi resveratrol dan 15 polyphenols yang mana gabungan kedua-duanya adalah 10 kali ganda lebih hebat daripada resveratrol sahaja. Resveratrol merupakan agen anti penuaan yang paling kuat dari alam semulajadi.

4 ramuan utama Vivix iaitu Polygonum Caspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan anti-oksida dan berfungsi untuk melambatkan proses penuaan.


Anggur Muscadine mempunyai kuasa anti-oksida 40 kali ganda dari anggur biasa. Manakala Polygonum Capsidatum berfungsi sebagai anti-kanser dan anti-radang. Begitu juga dengan lobak ungu.

VIVIX membantu melawan proses penuaan secara selular melalui 4 mekanisme:-

1. Pembaik pulih selular
2. Tenaga Selular
3. Perlindungan Selular
4. Fungsi Selular

Manfaat Vivix Shaklee


Kerosakan DNA - Setiap hari setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

Pengeluaran Tenaga yang Menurun oleh Sel-Sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, maka fungsi sel menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan pembentukkan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tanaga di dalam sel.

Penimbunan Protien AGE - Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation End products) boleh menyebabkan tahap selular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

VIVIX juga memelihara:
Kesihatan Jantung , Kesihatan Otak, Kesihatan SIstem Imun,
Kesihatan Sendi, Perlindungan AntiOksida, 
Diabetes, Mencegah Kanser, Pesakit SLE, Kecantikan

Vivix Shaklee Untuk Sesudu Sehari


VIVIX ni sesuai tuk 13 tahun ke atas dan ibu menyusu tak digalakkan ambil ye... Hanya sesudu kecik sehari untuk kesihatan yang optimum. Cubahlah hari ini.. Rasanya masam-masam manis.. Memang berbaloi!!

Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...