Sunday, 28 September 2014

Set Tambah Berat Badan Dengan Shaklee

Anda terlalu kurus? Kadang-kadang kena ejek oleh rakan-rakan sebab badan yang terlampau kurus. Dah cuba macam-macam tapi berat tetap macam tu??

Shaklee ada jalan penyelesaiannya ! Cubalah Set Tambah Berat Badan hari ini. Set ini mengandungi Mealshakes, Vitalea dan B Complex yang mampu membantu anda untuk naikkan berat.


Meal Shakes membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.

Mealshakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian, mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya seperti Vanilla Ice Cream. Protein memberikan penyerapan yang lebih baik di dalam pengambilan suplemen.

B Complex  - mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting. Ia dapat mengawal kadar metabolisme badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, megurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Vitalea - membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron (penting dalam pembentukan sel darah merah). Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut. Pengambilan Vitalea banyak membantu badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.  

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.




Friday, 26 September 2014

Set Resdung / Alergik dan Ekzema Shaklee

Adakah anda selalu mengalami gatal-gatal mata dan berair hidung apabila makan makanan laut? Atau kulit selalu berkudis ? Cubalah atasinya dengan Set Resdung, Ekzema dan Alergik Shaklee. Set Resdung, ekzema dan alergik Shaklee ini membantu anda melegakan masalah gatal-gatal hidung dan mata serta membantu anda mengurangkan masalah keradangan.

Melawan  Alahan (Alergik) – memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitive, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan. Juga dengan pengambilan yang berterusan.


✎ Alfafa Complex

✿ Melawan alahan - memperbaiki keadaan kulit, hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air.
✿ Mencuci darah, hati dan usus.
✿ Mengembalikan kenormalan badan yang terasid.
✿ Menghilangkan toksin dalam badan.
✿ Membersihkan hati, kolon dan darah.
✿ Mencantikkan kulit dan otot.
✿ Mengurangkan keradangan.
✿ Membantu memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif.


✎ B Compleks

✿ Memastikan kesihatan fungsi saraf.
✿ Meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.
✿ Membantu meredakan alahan(alergik)
✿ Mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah ketarak dan meningkatkan kualiti penglihatan.
✿ Memperkasakan memori dan daya pemerhatian.


✎ Sustained Release Vitamin C

✿ Meningkatkan interferon semulajadi tubuh (fungsi sistem pertahanan badan, sel darah putih) dan merangsang pengeluaran T-Cells.
✿ Membantu mencantikkan kulit, mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.
✿ Meningkatkan Penyembuhan Tisu.
✿ Mencegah alergik hidung, kulit dan asma.

Tetsimoni customer yang amik SR Vitamin C untuk resdung.
Testimoni Vitamin C untuk kurangkan alergik /resdung.


Cubalah atasi masalah anda  dengan Set Resdung, Ekzema dan Alergik Shaklee. In Sha Allah, dengan pangambilan secara konsisten masalah gatal-gatal hidung dan mata serta alahan pada makanan laut dapat di atasi. 

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.




Tuesday, 23 September 2014

Alfafa Complex Shaklee : Sumber Nutrien & Klorofil Asli

Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi.

Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Alfalfa Complex merupakan salah satu Formula Unik Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an.

Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah

Manfaat Utama :

1. Mencuci hati, darah dan usus – Alfafa adalah makanan yang sangat beralkali di mana membantu badan yang berasid kembali normal. Ianya juga membantu menghilangkan toksin dalam badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

2. Melawan  Alahan (Alergik) – memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitive, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan. Juga dengan pengambilan yang berterusan.

3. Membantu memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol – Kajian Klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfafa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Alfafa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.

5. Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada pelbagai penyakit.

Tuesday, 16 September 2014

7 Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee Untuk Awet Muda

7 Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee Untuk Awet Muda dan membantu kulit mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.


Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee (CPS)

    Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

Ekstrak Biji Camellia Japonica
       Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavan, antioksida semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Ekstrak Pfaffia
       Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat jumlah air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Elastin dari Kolagen Ikan
       Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Monday, 15 September 2014

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari (Sunburn)

Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Bergitu juga dengan kulit yang lain.

Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam.


:::Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari (Sunburn):::


[Daun Lidah Buaya]

- Digunakan sejak zaman dahulu lagi.
- Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu.
- Amik beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya.
- Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu.


[Kulit Kayu Manis]

- Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut.
- Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah perasa dalam makanan. 
- Dikatakan mempunyai khasiat terutama pada kulit kerana mampu melancarkan peredarah darah serta menyalurkan nutrien ke bahagian kulit.
- Juga bertindak sebagai antiseptik semulajadi untuk membunuh kuman akibat luka dan ejen menghilangkan parut.


[Masker Timun]

- Kandungan timun yang kaya dengan potassium, magnesium dan silikon serta vitamin A,B dan C amat baik untuk kulit.
- Ambil sebatang timun dan kisar timun tersebut. Oleskan timun yang dikisar tadi ke kawasan berparut. 
- Oleskan juga pada kulit wajah yang terkena selaran matahari. Biarkan selama 20-30 minit, kemudian bilas. Lakukan setiap hari.
- Hirisan timun juga boleh digunakan untuk mencantikkan mata serta menghilangkan masalah mata sembab.

Pelbagai cara yang jimat dan mudah untuk hilangkan parut pada wajah atau badan anda. Semuanya sudah tersedia di dapur anda. Yang penting kenalah rajin!! Iya dok?? Hiihhii



Sumber : Utusan Malaysia, 30 Ogos 2014





Inginkan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?

Hubungi : 

SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia






Friday, 12 September 2014

Promosi Hebat Collagen Shaklee, Tampak Muda, Rasa Muda

Selamat Malam semua .... Nie nak bagitau nie.. Promosi Bulan nie memang best.. Yelah, Collagen Powder Promosi tue... Beli 6 Percuma 1..sapa nak bagi?

Jadi meh semua rembat awal-awal Collagen Shaklee nie sebelum kehabisan stok. Maklumla, semua duk pakat beli.

Saya memang syorkan anda semua amik Collagen nie, bukan apa semua mesti nak cantik, kulit cerah berseri, kulit lembap, pasti ehem ehem pun anjal gitu...!! HIhihi

Tawaran Hebatt Menanti Anda Sempena Promosi Collagen Powder Shaklee... Anda bole pilih mana yang anda suka..Jom dapatkan sekarang!!

Collagen dari Sisik Ikan Merah ini sangan mudah diserap dan sesuai untuk semua lelaki dan wanita,



#Tawaran Hebat 1 - Beli Collagen Promosi 1 Set

✎ Percuma Sekotak Collagen bernilai RM 298
Jimat Kos Pos (RM 10/RM20)
✎ Free Membership bernilai RM 65
✎ Rebat Sebanyak RM 80
✎ UV Terkumpul : 444 uv
✎ Diskaun Sebanyak 20-30% dari harga jualan

Tuesday, 9 September 2014

Mealshakes: Nutrisi Lengkap Hidangan Bijak Pilihan Seisi Keluarga

Salam semua....Mealshakes Promosi Bulan ni dengan hidangan yang lengkap untuk seisi keluarga. Kenapa ianya hidangan lengkap??

Mealshakes mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Ia juga membekalkan nutrisi kepada sel-sel tubuh. Maklumla, Mealshakes ni sesuai untuk semua golongan...kanak-kanak, ibu, ayah, pelajar, ibu mengandung, vegetarian, orang sakit dan khas buat ibu-ibu yang sibuk...

Bulan ni Promosi Mealshakes Beli 3 Percuma 1. Memang super duper jimat sangat. Bayangkan anda beli 3 tong sahaja , TAPI dapat 4 tong... Untung kan?? 


Mealshakes Shaklee sesuai untuk semua golongan. Kaya dengan serat untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.


Beli 1 memang JIMAT..

Beli 2 sangat UNTUNG ooo

Beli 3 Anda dapat satu lagi FREE Mealshakes berharga RM113.. plus FREE postage, 

Jom dapatkan hari ini! Anda kan pengguna yang bijak! Satu tong ni satu family bole amik. Sihat dan ceria, keluarga pun bahagia. Maklumla, anak dan tak demam-demam lagi. Mak plak semakin berseri-seri wajah sejak amik Mealshakes nie.. Ayah??? Dah tak sembelit lagi dah... Mealshakes ni kan kaya dengan serat... Sebab tu, sesuai untuk kanak-kanak yang sembelit.

Dapatkan sekarang dengan harga promosi.... Bole share dengan saudara mara, opismate, adik beradik. Nak satu saja pun, bole..TAPI amik set promo ni untungla... Memang pilihan bijak seisi keluarga!!


SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia





Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.




Friday, 5 September 2014

Mealshakes Untuk Picky Eater, membantu atasi demam dan selsema

Mealshakes ni bagus untuk kanak-kanak yang picky eater. Yang memilih dalam pemakanan. Selain tu bagus untuk tumbesaran dan meningkatkan tahap kesihatan anak-anak.

Ramai dah yang berpuashati dengan Mealshakes ni... Anak-anak yang kurang selera makan pun dah mula berselera.

#Testimoni 1 - Puan Anum, anak berusia 6 tahun, Lelaki

  "Anak saya amat memilih dalam pemakanan. Kadang2 nak makan pun kena paksa. Sejak saya bagi    Mealshakes bersama-sama milo kegemarannya, selera makan anak saya dah berubah. Dah berselera
 makan. Alhamdulillah..."

#Testimoni 2 - Puan Nik, anak lelaki 6 tahun.

 "Anak saya sering deman dan selsema jika terdedah dengan cuaca panas. Saya amalkan segelas milo yang dicampur dengan sesudu Mealshakes. Alhamdulillah, dah jarang-jarang kena demam dan selsema. Saya juga bagi dia sebiji Omega setiap hari..."

Testimoni dari rakan-rakan saya. Semuanya dengan izinNya jua. Kita hanya berikhtiar untuk dapatkan yang terbaik untuk si manja. Yang penting pemakanan anak-anak mestilah seimbang.

Kenapa perlu Mealshakes untuk anak-anak, permata hati anda?


1. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

2. Kaya dengan Protein yang membantu menyihatkan sel-sel.

3. Mengandungi Vitamin A,C, E, Zink dan Selenium bertindak sebagai anti-oksida.

4. Mengandungi kandungan lengkap Vitamin B-Compleks, Zat Besi untuk membantu sel-sel darah merah yang sihat.

Tuesday, 2 September 2014

Promosi Mealshakes Beli 3 Percuma 1 Untuk Atasi Sembelit Kanak-Kanak

Wah promosi bagus bulan nie... berganda-ganda untung bagi anda yang dapatkan Mealshakes Shaklee bulan ni.. Beli 3 dapat percuma satu lagi Mealshakes bernilai RM113. Mana lagi nak cari kan??

Kenapa Shaklee dah dua kali buat promo Mealshakes nie?? Mestila Mealshakes ni banyak kebaikannya, ye dak??

Merupakan makanan segera ' on the go meal' yang rendah lemak dan rendak indeks glisemik. Amat sesuai sebagai makanan tambahan kepada kanak-kanak.

Kebaikan Mealshakes

* Membantu menyelesaikan masalah athma dan ekzema anak

*Membantu anak lebih fokus

*Meningkatkan kecerdasan minda anak

*Anak lebih aktif dan ceria

*Sangat jarang jatuh sakit seperti demam, selesema dan batuk

*Sangat membantu menyelesaikan masalah asma di kalangan kanak-kanak

*Bagus untuk kanak-kanak yang kerap sembelit

*Meningkatkan berat badan anak

*Menambah selera makan anak

*Sesuai untuk anak yang picky eater

*Menguatkan sistem imun anak anda

*Kulit anak lebih cantik dan gebu

*Anak lebih cepat belajar 

Monday, 1 September 2014

Promosi Berganda Shaklee Collagen Powder; Mealshakes Memang Jimat!!

Salam semua, berita baik untuk anda semua yang mahu cantik dan sihat tanpa cucuk sana, cucuk sini. Promosi Bulan September, promosi hebat!! Promosi Berganda!!


Dapatkan Collagen Shaklee dengan harga istimewa!! Beli 6 percuma 1. 

Collagen Powder Shaklee sesuai untuk awet muda dan untuk keanjalan otot. Sesuai dibuat masker kerana kadar penyerapan yang cepat.

Dapatkan sekarang dengan harga yang menarik!! Tawaran hebat dari NizaHealth; beli 2 kotak Collagen anda akan dapat free postage dan hadiah misteri dari saya.

Cara Awet Muda Dengan Vivix Shaklee, Anti Penuaan

Siapa kat sini yang mahu tampak awet muda? Kulit tegang sekata dan sambil-sambil tu tahap kesihatan pun bertambah baik?

Jom kita sama-sama awet muda dengan Vivix Shaklee. Hanya sesudu kecil sehari. Vivix ni dari ramuan terpilih yang kaya dengan anti-oksida.


Kandungan Utama Vivix:-

1. Anggur Muscadine - Mengandungi pelbagai spektrum polifenol seperti resveratrol dan quercetin. Juga mengandungi asid alegik dan ellagitannis, apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine , dapat memberikan kesan antioksidan yang hebat. Asid elagik terbukti dalam kajian makmal untuk menyokong fungsi sel, kecekapan dan prestasi keseluruhan.

2. Polygonum Cuspidatum - Dikenali sebagai Japanese Knotweed, adalah sumber yang kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol semulajadi yang paling kuat yang terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular, membaiki DNA dan meningkatkan pengeluaran tenaga di peringkat selular.

3. Lobak Ungu dan Elderberi Eropah - Dua gabungan unik ini untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi. Antosianin adalah antioksida yang kuat, yang telah dikaji secara meluas untuk manfaat kesihatan yang banyak menyokong kesihatan selular, menyekat tindak balas tekanan biologi.

Untuk awet muda sentiasa, pastikan anda amalkan sesudu Vivix samada setiap pagi atau sebelum tidur. Kalau nak tahu, Vivix ni juga bole dibuat masker. Hanya sapukan di muka, biarkan 20-30 minit. Pastu cuci. Rasa lembut je kulit. Untuk kesan yang lebih baik, biarkan semalaman.


LinkWithin