Saturday, 31 May 2014

Supplement Terbaik Anti Penuaan, Vivix SI Tonik Ajaib

Vivix Shaklee atau dikenali sebagai Sirap Shaklee atau juga digelar Si Tonik Ajaib kerana mengandungi resveratrol dan 15 polyphenols yang mana gabungan kedua-duanya adalah 10 kali ganda lebih hebat daripada resveratrol sahaja. Resveratrol merupakan agen anti penuaan yang paling kuat dari alam semulajadi.

4 ramuan utama Vivix iaitu Polygonum Caspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan anti-oksida dan berfungsi untuk melambatkan proses penuaan.


Anggur Muscadine mempunyai kuasa anti-oksida 40 kali ganda dari anggur biasa. Manakala Polygonum Capsidatum berfungsi sebagai anti-kanser dan anti-radang. Begitu juga dengan lobak ungu.

VIVIX membantu melawan proses penuaan secara selular melalui 4 mekanisme:-

1. Pembaik pulih selular
2. Tenaga Selular
3. Perlindungan Selular
4. Fungsi Selular

Manfaat Vivix Shaklee


Kerosakan DNA - Setiap hari setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

Pengeluaran Tenaga yang Menurun oleh Sel-Sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, maka fungsi sel menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan pembentukkan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tanaga di dalam sel.

Penimbunan Protien AGE - Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation End products) boleh menyebabkan tahap selular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

VIVIX juga memelihara:
Kesihatan Jantung , Kesihatan Otak, Kesihatan SIstem Imun,
Kesihatan Sendi, Perlindungan AntiOksida, 
Diabetes, Mencegah Kanser, Pesakit SLE, Kecantikan

Vivix Shaklee Untuk Sesudu Sehari


VIVIX ni sesuai tuk 13 tahun ke atas dan ibu menyusu tak digalakkan ambil ye... Hanya sesudu kecik sehari untuk kesihatan yang optimum. Cubahlah hari ini.. Rasanya masam-masam manis.. Memang berbaloi!!

Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915



Minum Kolagen Tuk Nampak Lebih Muda...

Selamat Pagi...

Pagi ni nak cerita tentang apa yang saya ambik... Tentunya Collagen Powder dari Shaklee nie... Collagen ni saya amik hanya satu sachet je sehari...Nak jimat kan!! Hihi.. Biasa saya amik di awal pagi sebelum breakfast...Kalau lupa atau tak sempat amik pagi, saya akan amik sebelum tidur...


Saya suka campur dengan jus oren atau air masak jer... Tapi sekarang tengah duk cuba2 telan camtu aje.. orang kate, lebih berkesan.... Satu lagi, sachet Collagen ni kita tak payah nak gunting2 dah... Cuma koyakkan aje di garisan yang sedia ada.. Mudah kan!

Cantik Berseri Secara Alami...

Niza 
Shaklee Independent Distributor
SMS/WA 013-9692915

SR Vitamin C Plus - Kulit Cantik, Kekal Sihat

Vitamin C dalam Sustained Release Vita-C adalah daripada Ekstrak Kanji Jagung. Keistimewaan SR Vita-C Plus ialah Vitamin C kekal di dalam badan selama 5 jam dan dilepaskan perlahan-lahan seperti memakan 1 1/2 biji oren dalam satu jam.



 Vitamin C diperlukan oleh badan untuk :-

a) Pembesaran dan pembaikan tisu
b) Penghasilan kolagen untuk pembentukan kulit, tendon, ligamen dan salur darah
c) Untuk merawat luka dan membaiki tulang rawan dan gusi

Manfaat Utama:-

Membentuk Kolagen
Kolagen adalah sebatian asa otot, tisu, gusi , rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Membaiki Simptom Pendarahan
Kekurangan Vitamin C menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun
membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit serta astma.

Memerangi Kanser
Ia adalah satu-satunya anti oksida yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.

Mencantikkan Kulit
Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen yang menyebabkan jeragat.


Testimoni 


Tahukah anda?
1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg Vitamin C.

Cadangan Pengambilan:

Hanya sebiji sehari untuk tujuan kecantikan/kesihatan.
Bagi yang ada sinus/resdung bolelah ambik 2 biji sehari selepas makan ye!

--------------------
Nak cuba hari ini?
-------------------
Niza (SID 1077459)
SMS/WA 013-9692915
 Inbox My Facebook
www.facebook.com/NizaHealthnBeautyShop


Friday, 30 May 2014

Tampak MUDA , Rasa MUDA dengan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum... Hari ini kita cerita pasal COLLAGEN POWDER SHAKLEE.. Ada apa dengan Collagen ni? Kenapa kita perlukan Collagen?

Kolagen diperlukan oleh badan untuk pembentukan organ kita seperti tendon. jantung, ovary, kulit dan tulang. Shaklee Collagen Powder mempunyai jisim molekul serendah 1,000 dalton bagi penyerapan unggul. Diekstrak dari SISIK IKAN MERAH. Kenapa sisik ikan merah? Tak guna ikan lain.. Sebab ikan merah adalah ikan yang hidup di dasar laut dan tahan lasak dan tahan tekanan. Patutla! Tahan lasak rupenye ikan ni.. Sesuai dengan kebaikan yang dihasilkan.


Mengandungi 7 ramuan utama untuk mempertingkatkan  keberkesanan kolagen dan menyokong kecantikan luar & dalam.

Kebaikan Utama Kolagen Untuk Badan Kita :-

a) Anti - penuaan : Mengurangkan garis-garis halus di muka dan tangan.

b) Keanjalan : Membantu menganjalkan otot-otot yang kendur. Untuk abang-abang yang suka pegi gym tu,
                        disyorkan ambik collagen dulu ye!

c) Melembap : Mengurangkan rasa kekeringan pada kulit dan gatal-gatal akibat kulit yang kering.

d) Meningkatkan Pergerakan : Membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendi-sendi serta
                                                   menyokong kesihatan sendi.

e) Mencerah :  Mengurangkan pigmentasi dan mencerahkan kembali kulit muka akibat' terbakar.'

f) Menyubur : Menguatkan akar rambut dan membentuk kuku yang lebih sihat.

g) Menegang : Mana2 yang kendur tu akan tegangle... kalu di ambil secara konsisten.

Sebenarnya, banyak lagi manfaat Kolagen pada kita. Kolagen juga baik untuk mata. Kerana kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. Pengalaman saya sendiri, setiap kali amik kolagen...mesti pembuangan pun lancar. Kulit pun semakin hari semakin cerah berseri..Walaupun tak putih melepak!!...Hihihi

NizaHealth.Blogspot
Saya suka minum camtu je dengan air masak. Sepaket setiap malam sebelum tidur.

Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee (CPS)


✍ Kolagen dari Sisik Ikan Merah
    Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

✍ Ekstrak Biji Camellia Japonica
       Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavan, antioksida semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

✍ Ekstrak Pfaffia
       Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat jumlah air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

✍ Elastin dari Kolagen Ikan
       Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

✍ Vitamin C dan Vitamin B
       Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

✍ Ekstrak Kekerang
       Glocosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

✍ Lactobacilus Acidophilus
       Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat, dan yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Inginkan dapatkan Collagen Powder dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 

SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.


Slim dan Langsing dengan Set Kurus Shaklee


Antara supplement terbaik untuk mengurangkan berat badan adalah Lecithin & Protein(Cinch shake).

Kenapa Cinch Shake?

Kerana ianya adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.

Cinch Shake :

- Membakar kalori, di samping memberi rasa kenyang, dan dalam masa yang sama memelihara otot tubuh. act as meal replacement.
- Cinch memelihara otot..jadi..hanya lemak2 yang dibakar..bukan memusnahkan otot2 kite,...so..bila anda dah kurus nanti..takdelah kulit2 dan otot menggeleber..sebab otot terpelihara 

* Cinch Shake ni ada 3 perisa : Cafe Latte, Chocolate dan Vanilla. Pilih yang mana kesukaan anda.



Lecithin :

- Fungsinya untuk melarutkan lemak dan kolestrol dalam makanan, so takdelah badan kita serap benda-benda tu ; dan juga merendahkan kolestrol dalam darah.
- Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL). Membantu kawal paras triglycerides. Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah. Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

Sepanjang mengamalkan protin diet ni, akan ade stagnant period..masa tu badan shape up so jgn stop diet wpun bila timbang takde perubahan..lagi satu, utk diet pastikan turun 0.5-1kg sahaja seminggu sbb berat badan yg drastik turun tak elok utk badan..silap2 otot yg ilang tu.





CADANGAN SUPPLEMEN:

Jadi apa yang saya suggestkan berikut adalah pilihan majoriti customer2 saya seluruh Malaysia. Pilihan suplemen di bwh mengikut keperluan budget anda..
.
Option 1: Omega+CInch Shake+Lecitin
Option 2: Alfafa+Cinch Shake+Lecitin

Utk ibu menyusu : ESP+Alfafa+Lecitin

Anda mahu cuba untuk kesan yang SELAMAT dan BERKESAN??
===================================

Hubungi Saya:-

Niza
SMS/WA 013-9692915 

Shaklee Independent Distributor 1077459

LinkWithin