Sabtu, 19 Julai 2014

Cara Menghilangkan Bekas Jerawat Dengan Cepat

Adakah anda mempunyai masalah bekas jerawat yang terlalu banyak? Mesti anda stress memikirkan cara untuk menghilangkan semua parut tersebut dengan cepat dan berkesan. Lebih-lebih lagi kalau kesan jerawat tu dah lama kan?

3 cara Untuk Menghilang Bekas Jerawat Dengan Cepat..

Di bawah ini saya kongsikan cara untuk hilangkan bekas atau parut jerawat dengan cepat.

1# Gunakan Pencuci Muka Yang Sesuai

Gunakan pencuci muka yang bebas kimia untuk membersihkan kulit muka anda.

2# Tidur Yang Cukup

Dapatkan tidur yang secukupnya kerana tubuh badan dapat menjana semula sel-sel kulit yang baru dan mengeluarkan toksin dari badan.

3# Masker Seminggu Sekali

Seminggu sekali, pastikan anda membelai wajah dan leher anda dengan hirisan mentimun atau Aloe Vera selama beberapa minit, kemudian bilas dengan air bersih.

Saya Doakan Anda Berjaya Menghilangkan Bekas Jerawat Anda!!    


Sebenarnya ada cara yang lebih mudah daripada tiga cara yang saya kongsikan di atas untuk membantu hilangkan bekas jerawat di muka dengan pantas. Anda boleh dapatkan:-



Salah satu cara untuk hilangkan parut jerawat ialah Produk Vitamin E Shaklee. Bekas Jerawat Pudar dengan pengambilan yang konsisten.


1. Vitamin E

- Dengan Ektrak Biji Anggur yang mampu menghilangkan parut jerawat dan parut-parut yang lain. Vitamin E mengandungi anti oksida yang tinggi. Ini membantu untuk penyembuhan kulit dan apabila di sapu, parut akan dikurangkan.

- Selain itu, Vitamin E berupaya membaiki peredaran darah dalam badan, menjadikan wajah anda berseri dan tak kusam. Jerawat pun makin pudar.

- Vitamin E nie juga melambatkan proses penuaan. Lepas makan Vitamin E ni, kulit akan berseri-seri dan awet muda gitu.

ESP mampu memudarkan parut hitam dan parut jerawat

- Protein penting bagi mereka yang inginkan kulit cantik dan sekata. Anda yang mempunyai parut jerawat yang bewarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel-sel yang baru.

- ESP tidak mengandungi kolestrol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh badn kita untuk membina sel-sel yang baru.


Hubungi saya untuk dapatkan SET HILANGKAN PARUT JERAWAT ANDA...

Niza
SMS/WA 013-9692915

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...