Selasa, 8 Julai 2014

Iftar Warga Jutawan Kemaman: Memupuk Ukhuwah

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini dah masuk 10 Ramadhan. Dah berakhirnya 1/3 bulan yang mulia. Camna berbuka tadi. Berbuka bersama-sama keluarga atau orang yang tersayang, diharapkan dapat mengeratkan ukhuwah sesama insan.

Saya nak cerita pasal Majlis Berbuka Puasa Grup Jutawan Shaklee di Kemaman semalam, iaitu 7 Julai 2014. Wahh memang havoc la suasana. Maklumla bila ramai-ramai, tambahan pula dengan kanak-kanak riang kan. majlis berbuka puasa ni ditaja sepenuhnya oleh Master Hafsah Mardhiah. Khas buat anak cucu cicit Shaklee di Kemaman. Manakala co-host adalah Nenek Shaklee ku, Fiza Firdaus dan Mak Shaklee ku Nor Faizah Sulong. Majlis ni diadakan di Restoran Mesra Seafood 2 di Chukai..(promot skit)


Muka-muka yang tak sabar nak ngap.. Macam-macam kuih versi Terengganu yang kami ngap. Ada Kuih Seri Muka, Tart Telur, Sekaya dan paling special Pulut Durian... Huuuhh, memang kekenyanganla.
(Gambar tak dan nak snap sebab masing-masing dan tak tertahan tengok rezeki depan mata..hhiiihi)


Walaupun kami ni tak kenal antara satu sama lain, tapi bila dah berjumpa tu ikatan kemesraan terjalin dengan cepat. Hihihi... Orang kata, bisnes, bisnes jugak tapi hubungan sesama insan juga kita pelihara. Satu yang saya suka bila dah join Grup Jutawan Shaklee ni, kami tetap diingatkan dengan Yang Maha Satu, Yang Maha Kaya. Itulah salah satu faktor yang yang saya anggap Shaklee adalah berbeza dengan MLM yang lain.


Acara wajib sebelum balik. Bergambar kenangan dengan Master Hafsah (depan, empat dari kanan) dan Master Nur Zahirah (depan, tiga dari kanan).

Terima kasih banyak-banyak pada Master Hafsah yang datang dari KL semata-mata nak berbuka dan beramah mesra dengan kami. Tak lupa Master Nur Zahirah yang datang dari Kerteh. Serta team Legasi Fiza Firdaus yang memang happening dan osem!!

Pasni kita jumpa untuk jamuan raya plak ye...


Berminat jugak nak sertai kami? Jarak bukan satu alasan..

Niza - 013-9692915

Shaklee Independent Distributor



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...