Sunday, 8 March 2015

Tanggal Sel Kulit Mati dan Mekap Dengan Make Up Remover Shaklee

Salam semua... teruja dengar sel kulit mati boleh hilang dengan Make Up Remover Shaklee.. Menarik sungguh... Saya nie memang pengguna Make Up Remover. Walaupun tak mekap mane, tapi bila balik kerja dengan muka yang berminyak, rimas plak rase...!! 

Sel Kulit Mati Hilang Dengan Make Up Remover

Nak cerita nie, Make Up Remover Shaklee nie tak macam jenama lain... Yang nie ala-ala exfoliates cream.. Bertindak menanggalkan sel kulit mati atau daki-daki kat wajah kita. Biasanya saya akan picit 1/2 ke 1 inci Make Up Remover nie, pastu sapu seluruh kulit muka. Biar dalam 30 saat atau separa kering, saya akan gosok-gosok kulit muka ni, sampailah keluar daki-daki kesan make up tu. Pastu cuci ngan air macam biasa..Abis segala macam kesan bedak, kesan uv krim yang dipakai tu... Licin je rasa kulit muka nie...

Tanggal Makeup dan Sel Kulit Mati

Kemudian saya cuci plak dengan pencuci muka Nutriwhite. Tak banyak pun guna, lebih kurang 1/2 cm je saya picit. Pastu cuci muka macam biasa. Memang bersihlah wajah kita nie.Habis tanggal sel-sel kulit mati atau mekap tadi.. Kalau korang tak percaya, bole cuba. Memang sesuai sangatla untuk kulit sensitip atau yang mudah terbakar.

Jom tengok apa kata pengguna-pengguna Make Up Remover nie... Betul ke boleh tanggalkan sel-sel kulit mati atau tanggalkan kesan mekap dengan berkesan?

Testimoni Make Up Remover

  • Noor Zarina RiNe Sy gune utk remove mekap..mmg tanggal semua mekap..best

  • Shazwani Aika Saya walau xmakeup saya sental muka jugak. Mmg best keluar daki2 kulit2 mati pastu muka bersih je.

Farah Dilla  Alhamdulillah baru berapa hari guna Gentle Action Make Up RemoverShaklee, whitehead hilang!

Menarik kan? Harga Make Up Remover ni pun tak mahal, satu tiub tu hanya RM 95. (150ml). Setahun guna nie, memang jimat. Kalau korang nak dapatkan harga bombastik, hubungi saya segera.  Jom tanggalkan sel-sel kulit mati di wajah anda hari ini... (Tak sesuai untuk kulit berjerawat)


 

Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

LinkWithin