Jumaat, 30 Mei 2014

Slim dan Langsing dengan Set Kurus Shaklee


Antara supplement terbaik untuk mengurangkan berat badan adalah Lecithin & Protein(Cinch shake).

Kenapa Cinch Shake?

Kerana ianya adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.

Cinch Shake :

- Membakar kalori, di samping memberi rasa kenyang, dan dalam masa yang sama memelihara otot tubuh. act as meal replacement.
- Cinch memelihara otot..jadi..hanya lemak2 yang dibakar..bukan memusnahkan otot2 kite,...so..bila anda dah kurus nanti..takdelah kulit2 dan otot menggeleber..sebab otot terpelihara 

* Cinch Shake ni ada 3 perisa : Cafe Latte, Chocolate dan Vanilla. Pilih yang mana kesukaan anda.



Lecithin :

- Fungsinya untuk melarutkan lemak dan kolestrol dalam makanan, so takdelah badan kita serap benda-benda tu ; dan juga merendahkan kolestrol dalam darah.
- Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL). Membantu kawal paras triglycerides. Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah. Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

Sepanjang mengamalkan protin diet ni, akan ade stagnant period..masa tu badan shape up so jgn stop diet wpun bila timbang takde perubahan..lagi satu, utk diet pastikan turun 0.5-1kg sahaja seminggu sbb berat badan yg drastik turun tak elok utk badan..silap2 otot yg ilang tu.





CADANGAN SUPPLEMEN:

Jadi apa yang saya suggestkan berikut adalah pilihan majoriti customer2 saya seluruh Malaysia. Pilihan suplemen di bwh mengikut keperluan budget anda..
.
Option 1: Omega+CInch Shake+Lecitin
Option 2: Alfafa+Cinch Shake+Lecitin

Utk ibu menyusu : ESP+Alfafa+Lecitin

Anda mahu cuba untuk kesan yang SELAMAT dan BERKESAN??
===================================

Hubungi Saya:-

Niza
SMS/WA 013-9692915 

Shaklee Independent Distributor 1077459

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...