Jumaat, 30 Mei 2014

Tampak MUDA , Rasa MUDA dengan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum... Hari ini kita cerita pasal COLLAGEN POWDER SHAKLEE.. Ada apa dengan Collagen ni? Kenapa kita perlukan Collagen?

Kolagen diperlukan oleh badan untuk pembentukan organ kita seperti tendon. jantung, ovary, kulit dan tulang. Shaklee Collagen Powder mempunyai jisim molekul serendah 1,000 dalton bagi penyerapan unggul. Diekstrak dari SISIK IKAN MERAH. Kenapa sisik ikan merah? Tak guna ikan lain.. Sebab ikan merah adalah ikan yang hidup di dasar laut dan tahan lasak dan tahan tekanan. Patutla! Tahan lasak rupenye ikan ni.. Sesuai dengan kebaikan yang dihasilkan.


Mengandungi 7 ramuan utama untuk mempertingkatkan  keberkesanan kolagen dan menyokong kecantikan luar & dalam.

Kebaikan Utama Kolagen Untuk Badan Kita :-

a) Anti - penuaan : Mengurangkan garis-garis halus di muka dan tangan.

b) Keanjalan : Membantu menganjalkan otot-otot yang kendur. Untuk abang-abang yang suka pegi gym tu,
                        disyorkan ambik collagen dulu ye!

c) Melembap : Mengurangkan rasa kekeringan pada kulit dan gatal-gatal akibat kulit yang kering.

d) Meningkatkan Pergerakan : Membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendi-sendi serta
                                                   menyokong kesihatan sendi.

e) Mencerah :  Mengurangkan pigmentasi dan mencerahkan kembali kulit muka akibat' terbakar.'

f) Menyubur : Menguatkan akar rambut dan membentuk kuku yang lebih sihat.

g) Menegang : Mana2 yang kendur tu akan tegangle... kalu di ambil secara konsisten.

Sebenarnya, banyak lagi manfaat Kolagen pada kita. Kolagen juga baik untuk mata. Kerana kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. Pengalaman saya sendiri, setiap kali amik kolagen...mesti pembuangan pun lancar. Kulit pun semakin hari semakin cerah berseri..Walaupun tak putih melepak!!...Hihihi

NizaHealth.Blogspot
Saya suka minum camtu je dengan air masak. Sepaket setiap malam sebelum tidur.

Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee (CPS)


✍ Kolagen dari Sisik Ikan Merah
    Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

✍ Ekstrak Biji Camellia Japonica
       Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavan, antioksida semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

✍ Ekstrak Pfaffia
       Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat jumlah air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

✍ Elastin dari Kolagen Ikan
       Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

✍ Vitamin C dan Vitamin B
       Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

✍ Ekstrak Kekerang
       Glocosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

✍ Lactobacilus Acidophilus
       Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat, dan yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Inginkan dapatkan Collagen Powder dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 

SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...