Sabtu, 31 Mei 2014

Minum Kolagen Tuk Nampak Lebih Muda...

Selamat Pagi...

Pagi ni nak cerita tentang apa yang saya ambik... Tentunya Collagen Powder dari Shaklee nie... Collagen ni saya amik hanya satu sachet je sehari...Nak jimat kan!! Hihi.. Biasa saya amik di awal pagi sebelum breakfast...Kalau lupa atau tak sempat amik pagi, saya akan amik sebelum tidur...


Saya suka campur dengan jus oren atau air masak jer... Tapi sekarang tengah duk cuba2 telan camtu aje.. orang kate, lebih berkesan.... Satu lagi, sachet Collagen ni kita tak payah nak gunting2 dah... Cuma koyakkan aje di garisan yang sedia ada.. Mudah kan!

Cantik Berseri Secara Alami...

Niza 
Shaklee Independent Distributor
SMS/WA 013-9692915

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...