Sabtu, 14 Mac 2015

Testimoni Atasi Gastrik Dengan ESP Shaklee

Gastrik? Ramai yang dah laluinya kan?? 
Saya pun pernah juga kena gastrik nie.. Pantang sangat kalau lambat makan. Mula la , angin satu badan. Sampai nak buat kerja pun tak bole. Kat sini , saya kongsikan beberapa testimoni untuk atasi gastrik dengan Shaklee.

Cara Atasi Gastrik
Hot Product yang di sarankan untuk atasi gastrik.

Testimoni 1 -  Mengatasi Gastrik Dengan ESP
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nurul Husna jatuh cinta dengan ESP... sejak dari universiti saya ada masalah gastrik..walaupun x kronik tp berpeluh juga la bila sakit tu datangkan..tambah pulak bila konon2 nak berdiet..tak lama impian nak diet tu...

saya start minum ESP bila saya mengandung, nak minum susu lain tak lalu tapi bila ESP campur dgn susu 'ibu hamil' boleh pulak telan..saya buat juga resepi2 lain..memang sedap sangat...
saya perasan saya dah tak ada gastrik bila dh 3 bulan lps bersalin. selalunya waktu mkn mesti nk makan berat kalau tak sakit perut angin. tapi bila terskip makan tak de apa2..minum milo dgn roti je... bonus lain, kulit dah tak kering, kulit anak gebu.



Testimoni 2 - Mengatasi Gastrik Dengan ESP
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Melissa Raffur : Tak cukup perkataan nak express rasa cinta saya kepada ESP cewah.


Dulu saya gastrik teruk sampai if sakit tu jalan kena pegang dinding semua lah. Bergantung dengan antacids aje memanjang. Alhamdulillah dah almost 3 years minum ESP ni, gastrik tak say hello lagi hehe.

Lagi satu sejak minum ESP ni dah takde istilah 'lemau' bila kat office tu. Puasa pun sahur minum ESP, Performance & Meal Shakes je, takde mkn apa2. Still bertenaga siap boleh exercise kadang-kadang before berbuka. 




Testimoni 3 - Cara Mengatasi Gastrik Dengan ESP
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Faizah Zaini : Assalamualaikum .. 

Masa kecik kecik dulu saya selalu kena Gastrik..sakit gastrik ni Allah je yg tahu..lesu longlai..tak boleh lambat makan angin..sakit perut silap hari bulan MIgrain..
Akibat tak tahu penyelesaian tak tahu kesan..maka ubat tahan sakit jadi makanan saya setiap kali sakit..memang lega tapi masaalah yang sama berulang..
sampai la tahap saya jadi MIGRAIN start dari tingkatan 3..bermula tahun 1997 sampai tahun 2011,bila sakit je saya makan pil tahan sakit setiap kali MIGRAIN dan GASTRIK.. dan akibat saya makan pil tahan sakit terlalu kerap macam -macam hal pulak jadi kat saya..huhuhu...terus terang saya cakap PIL TAHAN SAKIT tak BAGUS untuk badan..ok saya sambung cerita.

Akhirnya tahun 2012 saya masuk wad di KPJ AMPANG PUTERI sebab Gastrik dan Doktor buat Scope, tak pasal -pasal je kan tapi alhamdulillah takde ulser, cuma saya di nasihatkan kena makan, elakkan makanan asam, minuman berkafein dan elakkan makan -makanan yang pedas..dan saya terpaksa buat rawatan susulan ke KPJ AMPANG PUTERI setiap bulan..haaiiiiyo tak terdayooo nak membayonyeeee...ada medical card pun lama-lama senget jugak saya..tak termampu jugak saya..

Akhirnya saya buat keputusan untuk minum ESP pada tahun 2014 bermula selepas saya bersalin.. saya minum ESP masa saya berpantang..masa saya berpantang memang saya cepat lapar dan saya sangat takut kalau kena gastrik dan migrain time tu..mau MEROYAN di buatnya..jadi saya minum ESP setiap hari..
memang saya rasa perubahannya..saya rasa lebih kenyang..perut saya lebih selesa, saya perasan dalam tempoh sebulan tu saya dah tak kena gastrik ALHAMDULILLAH...



Kalau anda rasa nak cuba ESP Shaklee nie, boleh lah hubungi saya ye. Saya pun dah rasai perbezaannya. Lebih-lebih saya apabila berpuasa... :)



Hubungi Sekarang Untuk Harga Istimewa : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)

SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman /Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

5 ulasan:

  1. ESP memang berkesan memulihkan sel-sel perut yang makin terhakis. Bila sel telah pulih, masalah gastrik pun tiada lagi. Memang happy sangat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Mek Ila... bila sel2 perut tu dah pulih...hati pun senang...gastrik dah xde...:-)

      Padam
  2. kawan saya selalu kena gastrik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. HA : bole syorkan esp atau pepermint..yg penting mkn x leh skip, klu tak angin smpi ke kepala..:-)

      Padam
    2. HA : bole syorkan esp atau pepermint..yg penting mkn x leh skip, klu tak angin smpi ke kepala..:-)

      Padam

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...