Khamis, 1 Disember 2016

Promosi Disember Shaklee 2016

Promosi Disember kembali lagi.. 
Kali ni Promosi Cun Collagen Powder..
Bulan ni Shaklee nak semua wanita kat luar sana cantik dan sihat semuanya.... 
Oopss... Abam sado camne plak? Takmo pening-pening. 
Sebenarnya, Collagen Powder Shaklee ni sesuai untuk semua. Lelaki atau Wanita. Yang muda atau yang dah berumur. ☺




Jom tengok apa ramuan Collagen Powder Shaklee (CPS) dan manfaat untuk kita...


✍ Kolagen dari Sisik Ikan Merah    

Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran          dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.


✍ Ekstrak Biji Camellia Japonica       

 Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan        isoflavan, antioksida semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.


✍ Ekstrak Pfaffia       

 Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak          biji Camilla Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan                        kemampuan luar biasa mengikat jumlah air yang banyak, asid hyaluronic                                memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit 

 lembut, lembap dan licin.


✍ Elastin dari Kolagen Ikan      

 Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun            apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berganding bahu dengan            kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.


✍ Vitamin C dan Vitamin B       

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang                 merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.


✍ Ekstrak Kekerang      

 Glocosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang              membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan                  ketidakselesaan mata.


✍ Lactobacilus Acidophilus       

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat, dan yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Collagen Powder Shaklee ni sesuai sangat untuk mak ayah kita yang selalu sakit lutut. Collagen Shaklee ni juga sesuai untuk abam sado yang selalu pegi gym. Sebelum workout tu, meh telah Collagen Powder Shaklee dulu. Kasi anjal otot-otot tu.. :)


Dapatkan hari ini dengan harga istimewa..

Hubungi :

Yusniza
SMS/WA 013-9692915

Shaklee Chendering/Marang/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia (PosLaju / GDex)


Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...