Friday, 5 September 2014

Mealshakes Untuk Picky Eater, membantu atasi demam dan selsema

Mealshakes ni bagus untuk kanak-kanak yang picky eater. Yang memilih dalam pemakanan. Selain tu bagus untuk tumbesaran dan meningkatkan tahap kesihatan anak-anak.

Ramai dah yang berpuashati dengan Mealshakes ni... Anak-anak yang kurang selera makan pun dah mula berselera.

#Testimoni 1 - Puan Anum, anak berusia 6 tahun, Lelaki

  "Anak saya amat memilih dalam pemakanan. Kadang2 nak makan pun kena paksa. Sejak saya bagi    Mealshakes bersama-sama milo kegemarannya, selera makan anak saya dah berubah. Dah berselera
 makan. Alhamdulillah..."

#Testimoni 2 - Puan Nik, anak lelaki 6 tahun.

 "Anak saya sering deman dan selsema jika terdedah dengan cuaca panas. Saya amalkan segelas milo yang dicampur dengan sesudu Mealshakes. Alhamdulillah, dah jarang-jarang kena demam dan selsema. Saya juga bagi dia sebiji Omega setiap hari..."

Testimoni dari rakan-rakan saya. Semuanya dengan izinNya jua. Kita hanya berikhtiar untuk dapatkan yang terbaik untuk si manja. Yang penting pemakanan anak-anak mestilah seimbang.

Kenapa perlu Mealshakes untuk anak-anak, permata hati anda?


1. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

2. Kaya dengan Protein yang membantu menyihatkan sel-sel.

3. Mengandungi Vitamin A,C, E, Zink dan Selenium bertindak sebagai anti-oksida.

4. Mengandungi kandungan lengkap Vitamin B-Compleks, Zat Besi untuk membantu sel-sel darah merah yang sihat.

Jadi, kenapa perlu tunggu dan lihat?? Bertindaklah sekarang. Rebutla peluang Promosi BELI 3 PERCUMA 1 nie.. Jimat RM113. Harga yang berpatutan, tak mahal jika dibandingkan dengan kesihatan anak-anak kita..!!

Anda mesti tak nak lepaskan penjimatan hebat ni kan? Kesian kat anak-anak, selalu demam, selera makan pun tak ada. Takkan nak ulang-alik ke klinik setiap bulan??




SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia





Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin