Monday, 1 September 2014

Cara Awet Muda Dengan Vivix Shaklee, Anti Penuaan

Siapa kat sini yang mahu tampak awet muda? Kulit tegang sekata dan sambil-sambil tu tahap kesihatan pun bertambah baik?

Jom kita sama-sama awet muda dengan Vivix Shaklee. Hanya sesudu kecil sehari. Vivix ni dari ramuan terpilih yang kaya dengan anti-oksida.


Kandungan Utama Vivix:-

1. Anggur Muscadine - Mengandungi pelbagai spektrum polifenol seperti resveratrol dan quercetin. Juga mengandungi asid alegik dan ellagitannis, apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine , dapat memberikan kesan antioksidan yang hebat. Asid elagik terbukti dalam kajian makmal untuk menyokong fungsi sel, kecekapan dan prestasi keseluruhan.

2. Polygonum Cuspidatum - Dikenali sebagai Japanese Knotweed, adalah sumber yang kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol semulajadi yang paling kuat yang terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular, membaiki DNA dan meningkatkan pengeluaran tenaga di peringkat selular.

3. Lobak Ungu dan Elderberi Eropah - Dua gabungan unik ini untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi. Antosianin adalah antioksida yang kuat, yang telah dikaji secara meluas untuk manfaat kesihatan yang banyak menyokong kesihatan selular, menyekat tindak balas tekanan biologi.

Untuk awet muda sentiasa, pastikan anda amalkan sesudu Vivix samada setiap pagi atau sebelum tidur. Kalau nak tahu, Vivix ni juga bole dibuat masker. Hanya sapukan di muka, biarkan 20-30 minit. Pastu cuci. Rasa lembut je kulit. Untuk kesan yang lebih baik, biarkan semalaman.



Saya dah cuba, anda bila lagi?? Tak rugi dapatkan VIVIX Si Sirap Shaklee untuk awet muda dan menggalakkan penuaan yang sihat. Jangan sampai nampak tua sebelum usia!! Hihihihi....

Mengandungi bahan-bahan yang terpilih dan kaya dengan polifenol untuk antioksida dan sel anti penuaan yang semulajadi.

Testimoni Vivix Untuk Awet Muda

Vivix merupakan campuran botani yang sesuai untuk kesihatan secara menyeluruh dan membantu anda lebih cergas dan bertenaga.

Vivix juga membantu anda untukmenjalani hidup yang lebih sihat dan bertenaga.


Jom cuba Vivix sekarang!!

Anda akan rasai perubahannya..InshaAllah...

Niza
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin