Jumaat, 2 Januari 2015

Gempar !! Promosi Januari Shaklee Yang Ohsem!

Alhamdulillah, tahun baru 2015 dah muncul. Shaklee Malaysia dengan bangganya telah melancarkan promosi hebat dan Ohsem. Memang saya suka sangat dengan promosi khas untuk detox ni.
Promosi Berganda Vivix® dan Alfafa Complex Shaklee. Best kan??

Alfafa Complex dan Vivix ni bukan sahaja untuk detoks, malah lebih dari itu. Alfafa Complex ni berfungsi sebagai manjakani /jamu bagi wanita yang dah berumahtangga.. Ehemm..ehemm, apa yang best tu..Haa kenala cuba.. Selain itu, alfafa ni memang sesuai untuk mereka yang ada psoriasis, gatal air dan resdung.

Bagi anda yang tak suka telan tablet, moleklah ambik Vivix ni. Hanya sesudu sehari aje. Memang terbaik dari bahan-bahan terpilih. 



Promosi Beli 6 Percuma 1 Vivix Shaklee dan Alfafa Complex

Promosi Januari
Promosi Yang Sungguh Ohsem dan Menjimatkan...
Best kan Promosi Januari ni..Beli 6 Percuma plak 1 botol. memang jimat banyakkk sangat !! Kesihatan pun makin meningkat.. Ye dop?? Tapi, kalau nak amik alternatif lain, Shaklee dah sediakan untuk anda.. Jeng..jeng..jeng... Promosi Pek Berkembar (hanya 2 botol ajer).. Pilih. .pilih. .pilih.. sayang benar Shaklee pada anda semua ni kan..

Pek Berkembar
Dapatkan 5 % diskaun dengan setiap pembelian pek berkembar.

Memang bestkan promosi bulan ni. Sangat berbaloi-baloi !! Jom, bagitau kawan-kawan, sedara mara tentang promosi hebat ini. Nak beli kan?? Hubungi saya sekarang. Konsultasi percuma untuk anda... :)

Ingin dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...