Friday, 10 April 2015

Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee, Atasi Kulit Kusam

Salam semua... Kulit kusam?? Huhu.. ramai yang banyak berhabis duit nak cari Pencuci Muka yang terbaik untuk atasi kulit kusam kan? macam saya jugak... Kini, dah tak risau lagi.. saya dah jumpa pencuci muka yang dapat atasi kulit kusam nie.... ;)

Nak Tahu??

Tadaa !! Ni lah dia rahsia saya... !

Nutriwhite Facial Cleanser Shaklee

Satu tiub nie tahan sampai 6-7 bulan. Lagipun, saya tak pakai banyak.. Hanya picit tak sampai 1cm pun. Lembut je kulit bila dah cuci dengan pencuci muka Nutriwhite nie...

Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite

~ Membersihkan dan menyegarkan kulit.
~ Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit.
~ Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin.
~ Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit.
~ Lembut dan menyegarkan.

Wahh, bestkan... Bahan-bahan semulajadi, selamat untuk kulit I..!! :) Tanpa paraben.. 100% Semulajadi.

Jom tengok Testimoni Pengguna Pencuci Muka Nutriwhite nie...

Testimoni Pengguna Nutriwhite

Testimoni Pencuci Muka Shaklee

Bestkan? Kulit kusam dapat diatasi dengan 1 tiub sahaja.

Tapi kalau nak kesan yang lebih optimum, bole cuba 1 set. berbaloi-baloi hasilnya.

Atasi Kulit Kusam dengan Shaklee

Jom cuba hari ini. Orang kata tak kenal, maka tak cinta... Ye dok?? ;)

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian secara percuma dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
COD Area Kemaman, Kerteh, Paka 
COD Kuala Terengganu (Jumaat / Sabtu)
Pos Seluruh Malaysia









No comments:

Post a Comment

LinkWithin