Selasa, 10 Mac 2015

Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee

Di sini saya nak kongsikan beberapa Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee. Anda bole cuba dan rasai sendiri ESP Shaklee nie.

Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee #1


Susie Hengon-Taylor: ESP oh ESP. Mula2 beli ESP utk my husband tujuan utk turunkan berat badan. Buatkan utk my husband, terhidu sedap la pula bau ESP. Hati gatal nak tau apa rasa ESP. Saya ni pun mmg suka minum minuman soya. 

1st time rasa, wow....sedap rupanya ESP ni. Since then, setiap kali ada saudara yg dtg melawat kmi di Australia, confirm minta tolong bawakan. Last year balik Sabah, pajak lagi bertong2 utk bekalan balik ke Australia. Kami husband and wife mmg suka sangat ESP. 

Sehinggalah sekarang, ESP tetap menjadi sarapan minum pagi. Wlupun my husband dah turun sekitar 30kg, kami tetap setia dgn ESP. Gastric saya pun dah lama menghilang. Teruk juga gastric saya dulu. Hospital tu jd hotel penginapan huhu... 



Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee #2

Turunkan Berat Badan Dengan ESP

Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee #3

Nor Azizi Ismail : alhamdulillah wa syukurillah..berat badan saya turun setelah mengamalkan 4 tong ESP, hehehe..dari 70 kg kepada 60 kg..saya amalkan ESP bersama Lecithin, Alfalfa Complex dan juga Herb Lax..kesan yang paling ketara, bju kurung jadi besar, sluar jeans makin longgar..abah pon perasan saya makin kurus!.., memang tak rugi amalkan ESP, terbaiklah!..sebelum ni, saya takut nak ambik mne2 set kurus sebab dh macam2 kes ade..tp dengan Shaklee, saya yakin sgt.


Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee #4

Testimoni Slim Dengan ESP


Testimoni Turunkan Berat Badan Dengan ESP Shaklee #5

Intan Baizura Abdul Rahman : ESP dan SAYA, SUAMI & ANAK.. 

Alhamdulillah, dah setahun saya consume ESP memang banyak yang berbeza dengan ketara. SYUKUR.. 
Bermula ceritanya ESP dalam family saya sebab saya obses nak kurus. Sebelum tu dah makan memacam dah, tapi tak gak kurus2. Mak Shaklee saya soh add on ESP kalau nak cepat effective dalam penurunan berat badan disamping set budget slimming. Memang amazing tau bila ambil ESP setiap pagi bersama Milo & oat.. Kenyang lebih lama. Sampai ade masa saya hampir lupa akan makan sebab nafsu utk makan seakan hilang. Air kosong je banyak minum.
Saya pula selalu abiskan masa kerja saya di site, akan tetapi saya tetap bertenaga dan cergas. Malah, tenaga lebih lagi dari sebelum saya amalkan ESP. Allahuakhbar. Pakej lain yg saya dapat, kulit muka juga yg dulunya kusam & tak bermaya (sbb selalu dok bawah pancaran matahari) dah tak kusam malah makin cerah. Kulit juga makin halus, lembab dan lebih bermaya.
Setelah amalkan set slimming & ESP berat badan saya turun sebanyak 14kg dalam masa 1 1/ 2 bulan sahaja.




Wahh ,  bestkan bila baca testimoni pengguna-pengguna tegar ESP Shaklee untuk  turunkan berat badan nie..Minum ESP Shaklee untuk kurus, tapi banyak plak dapat bonus.. Bestkan??

Kalau anda rasa nak cuba ESP Shaklee nie, boleh lah hubungi saya ye. Lebih baik amik sebelum akhir bulan nie.. Bulan depan harga dah campur GST ye...!

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

1 ulasan:

  1. Great info. Lucky me I recently found your site by chance (stumbleupon).
    I have saved as a favorite for later!

    BalasPadam

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...