Sabtu, 12 Julai 2014

Cara Terbaik Anjalkan Kulit Wanita Dengan Protein Soya

Adakah anda mahu kulit yang anjal? Kulit yang tegang dan nampak muda? Kenapa kulit semakin kita berusia semakin kurang keanjalan kulit itu? Sebahagian besar keperibadian wanita di kawal oleh hormon estrogen. Perubahan tahap estrogen membantu pembesaran anak gadis menjadi dewasa dari kitaran haid yang pertama. Di sini saya kongsikan bagaimana cara terbaik untuk anjalkan kulit wanita dengan protein soya.

Protein soya amat penting kepada wanita kerana selepas melahirkan anak, tahap estrogen akan berubah sehinggalah wanita mendekati fasa pra-menopaus iaitu antara usia 35 hingga 55 tahun. Apabila paras estrogen berubah, sel kulit akan mengalami perubahan. Penghasilan kolagen dan elastin semakin perlahan dan perubahan seperti kulit kering, garis-garis halus akan muncul. (Sumber : HM 27 Mac 2014)

Kesan-kesan Kekurangan Protein Bagi Wanita

  • Payudara kendur
  • Kulit Kering
  • Cepat berkedut
  • Tulang rapuh
  • Kejang kaki
  • Emosi tidak stabil

Kajian mendapati amalan pengambilan soya yang cukup mampu menjadikan kulit wanita cantik, anjal dan bersih. Ini kerana kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones. Isoflavones adalah sejenis fitoestrogen, unsur tumbuhan yang mempamerkan ciri estrogen.



Energizing Soy Protein (ESP) adalah suplemen nutrien yang berasaskan protein tumbuhan soya yang mana rendah lemak dan tiada kolestrol.  ESP mangandungi 9 asid amino perlu yang tidak dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Protein penting bagi penghasilan sel-sel baru untuk tumbuh untuk menggantikan sel-sel yang lama atau yang telah mati. Pengambilan ESP secara konsisten mampu membantu sel-sel dalam tubuh kita menyerap zat dan vitamin dengan lebih efektif.




Kelebihan ESP :-
  1. Awet muda (Sebagai agen anti-penuaan)
  2. Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri
  3. Membantu menghilangkan parut jerawat
  4. Menganjalkan kulit dan payudara yang kendur
  5. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot
  6. Membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua
  7. Mengembalikan radaian kulit dan kepejalan otot


Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...