Friday, 24 October 2014

Cegah Demam Selsema dengan SR Vitamin C Shaklee

Salam semua... pernah tak korang semua tetiba berair hidung, perit tekak macam nak demam je??? Pernah tak??... Saya selalu jugak macam tu, bila duk berpanas berhujan.. Ni pun hidung dah berair-air... tekak plak rasa tak selesa...

Biasanya, saya akan telan 6 biji SR Vitamin C Plus Shaklee setiap kali  demam atau selsema. 2 biji pagi, 2 biji petang dan 2 biji lagi malam. Saya juga amalkan Nutriferon Shaklee 3 sachet sehari. (Tapi sekarang Nutriferon dah takde stok, huhu). Maklumla, bila vitamin c kurang dalam badan, maka sistem imun kita pun akan goyah. Sebab tu la kita perlukan Vitamin C yang secukupnya. :)


SR Vitamin C untuk Sistem Imun

Antara kebaikan SR Vitamin C Shaklee ialah untuk meningkatkan sistem imun.

* Vitamin C penting untuk membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. 
*Vitamin C juga diperlukan untuk membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
* Mengukuhkan sistem imun.
* Pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit  dan asma.
*Mengurangkan simptom SELSEMA.

Untuk sistem imun, pertahanan badan
Nutriferon Shaklee yang sesuai di ambil ketika demam atau selsema.

Alhamdulillah, sejak ambik Vitamin C Shaklee ni secara konsisten, demam dan selsema pun cepat ilang. Tu pun dengan izinNya jua. Pada kawan-kawan yang alami demam atau selsema, cepat-cepatla telan Vitamin C ! Patahkan dua untuk kesan yang lebih cepat. Selamat Mencuba!!


Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan menjadi sebahagian dari MagicAuraFamilies?


Hubungi 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.










No comments:

Post a Comment

LinkWithin