Ahad, 26 Oktober 2014

Tips Perut Kempis Cara Sihat

Tips Perut Kempis. Perut kempis sememangnya menjadi idaman semua orang, tidak kira lelaki mahupun wanita. Faktor utama yang mempengaruhi ukur lilit pinggang adalah gaya hidup.

Jika anda tidak amalkan gaya hidup  yang sihat, seperti mengawal pemakanan dan melakukan senaman, amatlah MUSTAHIL untuk anda memiliki perut kempis.

4 Jenis Makanan Yang Perlu Anda Hindari

1. Pemanis Buatan

Elakkan mengambil pemanis buatan yang terdapat dalam makanan pencuci mulut seperti kek dan gula-gula.
Pemanis buatan sebenarnya dihasilkan khusus bagi mereka yang mengalami masalah diabetes.

2. Sayuran Bergas

Tahukah anda, walaupun sayuran amat penting kepada kita dalam menguruskan badan, namun ada beberapa jenis sayuran yang tidak sesuai di amalkan oleh mereka yang nak kurus. Antaranya ialah, brokoli, kubis, kailan dan sebagainya. Jika di ambil secara berlebihan, ianya boleh menyebabkan perut kembung.

3. Makanan Ringan/Awet

Makanan ringan seperti keropok, kentang dan makanan dalam tin merupakan makanan awet yang mempunyai kandungan natrium yang tinggi. Natrium dapat meninggalkan sisa di dalam badan sehingga menyebabkan pembesaran pada bahagian perut dan sekitar kawasan tubuh yang lain.

4. Minuman Berkarbonat

Minuman berkarbonat atau minuman bergas mengandungi gula yang sangat tinggi, selain itu gelombang udara yang akan tertinggal di sekitar perut seterusnya menyebabkan perut kembung dan membesar.

Sebaik-baiknya, amalkan minum air putih sekurang-kurangnya dua-tiga liter sehari untuk singkirkan segala toksik yang ada dalam badan.


TIPS PERUT KEMPIS CARA SHAKLEE

1. Omega Guard

Omega Guard Shaklee menjadikan hormon kita aktif dan meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak.

Omega Guard mengurangkan lemak yang dihasilkan untuk perlindungan seperti lemak yang tergantung di sekitar organ-organ kita.

2. Lecithin

Lecithin Shaklee membantu memecahkan lemak dan mencairkan lemak terutama kolestrol. Lecithin Shaklee membantu menurunkan atau mengurangkan total serum kolestrol dan menaikkan kolestrol baik (HDL).

Set Slim Shaklee Untuk Membakar Lemak

Tips Perut Kempis  Cara Sihat, Cara Shaklee. Hanya 2 langkah mudah !! Bakar dan buang semua lemak-lemak yang tak perlu... flush out semua...hihihi... Mudahkan? Perut Kempis, hati pun senang woo....


Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan menjadi sebahagian dari MagicAuraFamilies?


Hubungi 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...