Friday, 31 October 2014

Khasiat Jus Buah-Buahan Untuk Kesihatan

Jus Buah-Buahan nyata lebih mengandungi banyak khasiat kerana jus buah-buahan mampu memberikan keseimbangan kecantikan kulit wajah. Lagipun, kita kan dah tau, buah-buahan ni memang banyak khasiatnya.

Jus Buahan Untuk Kesihatan dan Kecantikan

Macam saya, kalau pegi SR atau Cafe mane yang ada jus kat atas tu... memang saya request Jus Epal plus Saderi ni.. Tak tau plak ianya untuk darah tinggi... Tapi layankan aje..memang elok untuk kita kan??


Jom tengok keistimewaan Jus Buah-Buahan ini untuk kesihatan anda.

1. Jus Epal Untuk Pembersih Tubuh Badan (Detoks)

- Menjaga sistem imunisasi badan, selain mencegah selsema dan menjadikan kulit bersinar.
- Memberikan kesan pembersihan pada seluruh tubuh. (detoks la tue....!!)

Jus Epal dikatakan mampu memberikan kesan pembersihan kepada tubuh.

2. Jus Epal dan Timun Untuk Turunkan Paras Kolestrol

- Kombinasi Jus Epal dan Timun bermanfaat untuk melawan kanser dan mengurangkan paras kolestrol.
- Juga berfungsi untuk mengurangkan gangguan perut dan sakit kepala. 
- Amalkan setiap hari. 

3. Jus Epal dan Tomato 

- Khusus untuk mereka yang mementingkan kesihatan kulit.
- Juga membantu menghilangkan bau mulut.

Jus Tomato dikatakan mampu melawan kanser dan sesuai untuk mereka yang inginkan kulit cantik.

4. Jus Peria dan Epal Untuk Turunkan Suhu Badan

- Sesuai di ambil ketika suhu badan meningkat. Jus ini membantu menurunkan suhu badan dan membuat anda berasa lebih selesa. 
- Baik untuk mengatasi bau mulut.
- Sesuai di ambil ketika musim panas.

Jus timun membantu melawan kanser dan turunkan paras kolestrol.

Sebenarnya, banyak lagi Jus Buah-Buahan yang korang boleh cuba sendiri. Maklumla, setiap buah tu kan ada khasiatnya yang tersendiri. Saya dari dulu suka minum Jus Tomato, Jus Timun dan sekarang ni Jus Epal Saderi. Zaman study dulu, saja je test minum Jus Tomato, maklumla nak kulit muka cantik konon-kononnya... Hihii... Tapi, bila dah cuba sekali...mak aiii..sedapnya!!

Korang semua patut cuba sendiri !...Memang best... Cuma sekarang ni, ada jus tambahan yang dah menambat hati ku ini.... Jeng..jeng..jeng...

Jus yang sesuai untuk awet muda dan memneri kesan tenaga berpanjangan.

Ni pun bole la di kategorikan sebagai jus kan? Yang ni campuran Vivix Shaklee dan Collagen Shaklee. Atau Jus Vivix Ber-Collagen. Saya campur je kedua-dua nie.. Kesannya??? Haa, nak tahu kena cuba la... Selain dari memberikan tenaga, ianya juga baik untuk sendi dan otot, membantu mengurangkan kencing manis, darah tinggi, gout dan yang paling PENTING bagi saya adalah AWET MUDA.... Best kan??

Apa pun jus yang kita minum, semuanya memberikan khasiat yang berbeza. Yang penting amalkansetiap hari dan awasi kandungan gula yang ada dalam jus tersebut. Nanti, penyakit lain plak yang dapat... Hihihi.. Selamat Mencuba Yea!


Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan menjadi sebahagian dari MagicAuraFamilies?


Hubungi 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.












1 comment:

LinkWithin