Khamis, 2 April 2015

Promosi Untung April Yang Mesti Direbut

Salam semua.. apa kabar semua? Saya nak kongsikan Promosi April 2015 yang sangat untung nih...Jom tengok apa yang menarik sangat Promosi April Shaklee sampaikan sana-sini orang duk cerita...


Bulan April ni, Shaklee bagi hadiah istimewa untuk pengguna-pengguna setia iaitu Promosi Beli 3 Percuma 1 dan Promosi Beli 6 Percuma 1. Memang wow sangat....

Promosi Beli 3 Percuma 1

1. DTX Complex 

Shaklee DTX™ Complex mengandungi campuran proprietari pelbagai ekstrak aktif daripada milk thistle, schizandra, dandelion, cendawan reishi, kunyit dan articok.

~ Digunakan secara tradisional sebagai tonik hati*
~ Sesuai untuk mereka yang mengidap kanser hati
~ Membantu mengurangkan kesan lemak yang terdapat di sekitar hati
~ Untuk detoksifikasi



Vita-Lea For Children ni  terdapat beberapa komponen Vitamin B yang sesuai untuk kesihatan dan perkembangan anak-anak anda. Vitamin B ini terdiri daripada B1, B2, B6, B12, Asid Folik, Niacin, Biotin, dan Pantothenic Acid. Kesemua kompenen ni perlu diambil untuk kesan yang optimum. 



3. Cinch Chocolate Shake Mix / Cinch Cafe Latte Shake Mix

~ Kekalkan kepejalan otot dan pastikan anda sentiasa kenyang dan selesa dengan Cinch® Shake Mix yang sungguh lazat dan berkhasiat tatkala anda menurunkan berat badan.
~ Padat dengan protein agar anda sentiasa berasa kenyang dan selesa
~ Tinggi serat, iaitu enam gram bagi setiap sajian
~ Sesuai untuk mereka yang mahu turunkan berat badan



Promosi April Shaklee 2015


Promosi Beli 6 Percuma 1 / Beli 2 Less 5 % 

1. GLA Complex Dengan Minyak Borej, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee menggabungkan khasiat minyak borej, yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linoleik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Ia mencergaskan tubuh dan membantu anda berasa lebih selesa semasa haid: Asid gamma linolenik telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, menormalkan semula kitaran haid dan melegakan simptom-simptom menopaus.*

Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf. Lecithin Shaklee diperoleh secara semula jadi daripada kacang soya. Setiap sofgel mengandungi 530mg lesitin.

Promosi April Shaklee 2015
Best kan promo bulan ni. Jangan lepaskan peluang ini. Promosi April 2015 sah sehingga 30 April 2015..Jimat sangat-sangat... :-D Jangan tunggu lama-lama, nanti kehabisan!!! Terlaris !!! Nak untung, jom join ahli...  Hubungi saya hari ini...COD area Kemaman...Ujung minggu bolela ke Kuala Terengganu...Yang jauh2 tu, kita mintak abam gdex antarkan jer..

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar Keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

2 ulasan:

  1. Memang best promosi bulan April ini. Tak terasa ada GST sebab tawaran diberi masih berbaloi. Jom rebut :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best kan..memang berbaloi sangat... Kesihatan lebih bermakna kan!

      Padam

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...