Rabu, 25 Februari 2015

Rawat Keputihan Dengan Alfafa Complex

Salam semua...Ramai tak pembaca yang alami masalah keputihan ni? Keputihan ni boleh dikatakan masalah utama kaum wanita. Cara paling mudah untuk merawat keputihan adalah dengan Alfafa Complex Shaklee.

Alfafa Complex Shaklee nie berfungsi untuk membuang toksin. Maklumla, pembersih darah semulajadi. 


Mencuci hati, darah dan usus – Alfafa adalah makanan yang sangat beralkali di mana membantu badan yang berasid kembali normal. Ianya juga membantu menghilangkan toksin dalam badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

Jom kita tengok beberapa testimoni berkaitan Alfafa dan Keputihan nie.



Testimoni Keputihan Hilang

Testimoni Alfafa Untuk Keputihan

Apa itu keputihan?

Bagi anda yang ada masalah ni, boleh dapatkan Alfafa Complex dari saya hari ini. Takkan nak tunggu keputihan tu menjadi teruk baru kita nak cari penawarnya. :) Alfafa Complex ni ada dua versi: botol kecik ada 330 biji dan botol besar ada 700 biji. Harga memang ohsem la.. Boleh call/wasap saya untuk dapatkan Alfafa Complex anda... :)


Peringatan : Jika anda pesakit SLE, Talassemia, hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu.

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...