Ahad, 23 November 2014

12 Wanita Hebat Jutawan Bahagia Bersama Ateh

12 Wanita Hebat Bakal Jutawan Bahagia. Menarik sungguh entry kali ni ya. Kenapa wanita hebat?? Kerana, mereka semua hadir dengan penuh keazaman dan iltizam ke Program LUA Coaching Bersama Ateh @ Zuhairi Nopiah di Suria Cherating Beach Resort. Program selama dua hari ini berlangsung dengan suasana happy dan santai tapi penuh ilmu pada 21 dan 22 November 2014 yang lepas.

Sebenarnya, inilah kali pertama saya join program seumpama ini. Wahh, memang seronok rupanya. Mula-mula tu memang rasa ragu-ragu sikit sebab tak tau nak expect apa. Maklumla, bersama nama besar dan founder Law Of Universal Attraction (LUA). Bila dah join tu, memang seronok sangat. Banyak ilmu baru yang saya dapat. Program ini sebenarnya dibawakan oleh Master Nur Zahirah untuk susur galur Shaklee beliau. Bertuah kami semua duduk di bawah beliau. Mekasih Master Ira!! Sayang kamu ketat-ketat! :)

Master Nur Zahirah Kemaman
Ucapan Aluan dari Master Nur Zahirah 

Banyak ilmu baru yang kami timba di sini. Bukan sahaja mengenali diri, mengenali potensi dalam diri, tetapi mendekatkan kami kepada Sang Pencipta. Ukhuwah yang terjalin kerana Dia Yang Maha Esa. Memang sangat-sangat bersyukur berada dalam grup Jutawan Bahagia ini. Semuanya wanita-wanita hebat. Yang di pilih oleh Dia untuk hadir ke program LUA Coaching ini. 


Peserta Program LUA Bersama Ateh
Kusyuk semua duk dengar ilmu baru.

Banyak sangat manfaat yang kami dapat dari program ini. Bukan sahaja untuk bisnes Shaklee, malahan lebih dari itu. Manfaat pada diri, orang sekeliling, dan yang paling utama manfaat kita apabila meletakkan Allah di tempat yang pertama. Program yang sangat santai, enjoy dan penuh aura positif setiap masa. Memang hebat dan saya sangat syorkan kepada anda semua...Memang berbaloi..

Kat sini saya kongsikan beberapa moment indah ketika kami Wanita Jutawan Bahagia bersama-sama Ateh Zuhari. Banyak aktiviti yang dilakukan, tapi tak sempat amik gambar la plak. Hihi..

Bulu LUA Ateh
Ateh dan Buku LUA beliau.

LUA Ateh
Perkongsian dari peserta kursus.

LUA Coaching

Warung Aziz Satar Kemaman
Makan-makan di Warung Aziz Satar Geliga selepas program.

Bergambar bersama Ateh
Saya bersama Ateh.

Program LUA
Terbaik!! Semua mood happy setelah selesai program.

12 Wanita Hebat Jutawan Bahagia. Aura hebat buat insan luarbiasa hebat. Program yang amat memberi kesan kepada semua. Program yang menyentuh hati dan perasaan kami, betapa kami ada antara satu sama lain untuk memberi sokongan bagi meluaskan empayar Shaklee kami. Allah bersam orang-orang yang sabar!

Janji Allah itu pasti. Jom saya nak berLUA untuk naik Master Coordinator Dis 2015. 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...