Khamis, 27 November 2014

Kombo Omega Untuk Manfaat Seisi Keluarga

Promosi Omega Guard akan berakhir 3 hari saja lagi. Ramai pulak yang tanya pasal Omega Guard ni bule ke untuk masalah kesihatan yang lain. Jawabnya boleh saja.

Omega Guard Shaklee ni sesuai di ambil kanak-kanak berusia SETAHUN dan ke atas hinggalah atuk dan nenek kita. Memang elok untuk segala aspek kesihatan. Nak turunkan paras kolestrol, nak turunkam berat badan, nak tajamkan minda anak-anak, semua boleh. Omega Guard ni kaya dengan 99% minyak ikan. Bukan lemak semata-mata.


Banyak kan kelebihan Omega Guard ni bila di gabungkan dengan produk-produk yang lain. Memang meletops. 

Testimoni Untuk Sakit Kepala

Dapatkan Kombo Omega Guard untuk keluarga anda hari ini. Memang jimat! Berbaloi-baloi. Kalau anda berminat untuk mencuba, hubungi saya ya!

:)

Ingin dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer (Penafian) :

Penafian ini adalah berkaitan dengan Blog NizaHealth. Semua maklumat, keterangan produk, serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. 

Anda dinasihatkan berjumpa pakar jika menghadapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan atau masalah kesihatan untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang suolemen. Kita hanya berikhtiar dan berusaha, semuanya di atas kuasa Yang Maha Berkuasa.

2 ulasan:

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...