Khamis, 13 November 2014

Caratomax dan Tomato, Gabungan Terbaik Untuk Kanser

Caratomax dan Tomato, Gabungan Terbaik Untuk Rawat Kanser. Tomato bukan sahaja enak, tetapi juga mempunyai manfaat yang besar. Selain mengandungi Vitamin C dan A, ia juga mengandungi lycopene iaitu anti oksida yang dapat mengurangkan risiko pembengkakan prostat.


Jus Tomato Untuk Cegah Kanser
Kisar 2 biji tomato bersaiz sederhana setiap hari dan minum jusnya. Untuk abang-abang 40 tahun ke atas, amalan ini dapat menyihatkan prostat.


Caratomax dan Tomato, Gabungan Terbaik Untuk Kanser. Kajian mendapati tomato menurunkan risiko penyakit jantung koronari dan pembuluh darah serta menurunkan risiko barah payudara. Oleh itu, wanita disarankan meminum jus tomato yang tinggi kandungan seratnya. Caranya mudah saja, kisar 2 biji tomato dan tambahkan dua sudu kecik madu asli. Insya Allah, daya tahan badan meningkat dan risiko mendapat penyakit akibat radikal bebas dapat dicegah. Selain itu, seratnya pula membantu melancarkan pembuangan air besar.

Caratomax dan Tomato, Gabungan Terbaik Untuk Kanser. 
Kenapa Caratomax Shaklee Pilihan Ramai??


Caratomax Shaklee Cegah Kanser

Caratomax Shaklee mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigorld, epal, kentang dan lobak merah. 

Antara manfaat utama Caratomax Shaklee ialah untuk melawan kanser. Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan kanser, terutama kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.


Mengapa Caratomax?

Ianya mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit  dan membran mukosa.

Beta Carotene 

- Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
- Bersifat anti oksidan, menghalang penuaan organ.

Lycopene

- Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun.
- Mengurangkan penyakit kalenjar prostat.
- Pigmen di dalam alga dan fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon.


Haa... pernah tak anda dengar, pengamal Caratomax Shaklee ni memiliki pipi yang ala-ala pink macam pakai blusher gitu!... Sebab ni la... kesan dari tomato yang ada dalam Caratomax Shaklee ni. Kiranya anda dapat dua manfaat, bebas dari kanser dan BONUS pipi pinky ala pakai blusher gitu...AuuuuwWW!!

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian anda dengan NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Disclaimer (Penafian) :

Penafian ini adalah berkaitan dengan Blog NizaHealth. Semua maklumat, keterangan produk, serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan berjumpa pakar jika menghadapi sebarang penyakit atau masalah kesihatan atau masalah kesihatan untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan sebelum mengambil sebarang suolemen. Kita hanya berikhtiar dan berusaha, semuanya di atas kuasa Yang Maha Berkuasa.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...