Sunday, 2 November 2014

Kopi Penyebab Osteoporosis?

Sapa sini suka minum KOPIAroma kopi memang la best, tapi tahu ke tahu yang kopi boleh sebabkan osteoporosis? ... Bak kate P. Ramlee, reputt tulangggg....Kopi mengandungi Kafein yang boleh menjejaskan proses kepadatan tulang. Berapa kali sehari anda minum kopi?

Kopi Boleh Sebabkan Osteoporosis
Aroma Kopi Yang Memukau Semua
Pernah tak anda check kepadatan tulang anda? Pernah tak anda baca artikel tentang apa akan berlaku jika osteoporosis menyerang? Pernah tak anda lihat, mak atau ayah anda sukar untuk duduk atau bangun disebabkan sakit pada lutut? Pernah kan!! Itu semua disebabkan oleh pereputan tulang.
Kopi Penyebab Osteoporosis
Struktur Tulang Yang Disebabkan Oleh Kekurangan Kalsium
Namun. anda semua janganlah risau. Bagi mencegah reput tulang dalam usia yg muda, elokla amalkan minum kopi bersama susu atau kacang walnut. Sebabnya, susu dan kacang walnut mengandungi kalsium yang boleh membantu mencegah osteoporosis !!

Susu dan Walnut Untuk Tulang Anda.

Tapi saya tak suka SUSU! Saya pulak allergik dengan kacang... Camne nak buat ye? Saya tak nak tulang reput sebelum usia? 

Jangan risau, anda bole amik OSTEMATRIK Shaklee... Kalsium terbaik untuk tulang anda. Kenapa saya kata terbaik?? Ye lah, saya pun dah rasai perubahannya. Kalu rasa letih-letih badan, memang saya akan telan Ostematrik ni pagi ataupun sebelum tidur.  Jom kita tengok kegunaan Ostematrik..

Ostematrik Shaklee
Kebaikan dan Manfaat Ostematrix Shaklee 


1. mengekalkan tekanan darah yang normal

2. mengurangkan masalah gejala PMS
3. membantu mengecutkan otot dan transmisi saraf
4. mencegah obesiti
5. melindungi otot jantung
6. mengelakkan kanser kolon
7. mencegah batu karang
8. memastikan badan dalam Ph Alkali yang seimbang dan sihat
9. mencegah cramp aka simpul biawak
10. mengelakkan lenguh-lenguh badan
11. menguatkan gigi dan gusi, dan elak dari masalah gusi berdarah dan gigi yang ngilu

Elakkan pengambilan kopi yang berlebihan !! Ingat ye, kafein dalam kopi tak elok untuk kesihatan anda. Lebih-lebih lagi, kalau menyebabkan tulang anda reput. Beringatlah !! Cegah Osteoporosis sebelum ianya menjadi lebih parah.

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan menjadi sebahagian dari MagicAuraFamilies?


Hubungi 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Emel : yniza@yahoo.com
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami. Setiap hasil produk adalah tidak tipikal dan berbeza-beza untuk setiap individu.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin