Selasa, 4 November 2014

Kalsium Shaklee Untuk Tulang


Kalsium untuk pertumbuhan dan perkembangan tulang. Kajian mendapati susu mengandungi kalsium yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan tulang. Kurma pula mengandungi fosforus yang memadatkan tulang dan magnesium yang menguatkan tulang supaya tidak mudah patah. 

Magnesium juga diperlukan dalam proses pembentukan semula tulang. Oleh itu, biasakan diri meminum susu sejak kecil bagi menghindari kemungkinan mengidap osteoporosis. Namun begitu, ada juga di kalangan kita yang tidak mampu atau tidak boleh meminum susu. Apatah lagi minuman yang bersusu atau produk tenusu yang lain. 

Ostematrik SHaklee
Susu Untuk Tulang Kuat

 Bina Tulang Yang Kuat Untuk Susuk Tubuh Yang Tegap.

Ostematrik ShakleeSuplemen Kesihatan Tulang Shaklee diformulasi khas dengan campuran nutrien binaan tulang berkualiti tinggi bagi meningkatkan daya penyerapan kalsium dan membantu dalam membina tulang dan gigi yang kuat.

Ostematrik Shaklee, Bukar Sekadar Kalsium. Ostematrik Shaklee menyediakan satu matriks unit nutrien kritikal termasuk kalsium, Vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang sihat.

Ostematrik Shaklee Bukan Hanya Sekadar Kalsium !




Kebaikan Ostematrik               Shaklee          ✎ Membina tulang dan gigi yang  kuat.
✎ Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
✎ Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf. 
✎ Membantu mengurangkan simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air         ,mudah meradang dan kemurungan.


Kenapa Ostematrik Shaklee Sesuai Untuk Pertumbuhan Tulang?

Ostematrik Shaklee membekalkan: -

1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.

400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.

400IU (100% Pengambilan Harian) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.

Set Kesihatan Tulang
Set Shaklee Untuk Pertumbuhan Tulang, Tulang Patah dan juga Sendi.

Kalsium untuk pertumbuhan dan perkembangan tulang. Pilihlah suplemen yang benar-benar memberi kebaikan kepada tulang anda. Dapatkan Ostematrik dengan harga terbaik dari saya!

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia



Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...