Monday, 17 November 2014

Hantaran Kahwin Shaklee: Buat Yang Tersayang

Assalamualaikum, apa kabar? Haa dah nak cuti sekolah nie... ada tak yang nak langsungkan majlis?? Majlis Bertunang ke, Majlis Kahwin ke?? Dah siap ke hantarannya???

Bagi anda yang masih tercari-cari barang yang nak diberikan ke sebelah pihak, apa kata anda hadiahkan si dia dengan suplemen. Okay tak?? Yang penting anda sihat, si dia pun sihat. Ke arah keluarga sihat gitu. Macam contoh kat bawah nie... Cantik kan??

Hantaran Kahwin Yang Paling Sihat

So anda semua yang masih tercari-cari barang yang nak diberi pada si cinta hati, bolehlah cuba yang ni..

Cadangan Suplemen:

Lelaki : Set Lelaki Gagah ( Omega, Zink, Vitamin E, Performance Drink)

Wanita : Set Kecantikan ( Collagen Powder, Vitamin E, Vitamin C)

Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915



2 comments:

LinkWithin