Ahad, 7 Disember 2014

Vitamin E Complex Jadikan Lelaki Gagah?

Vitamin E Complex Shaklee membantu lelaki menjadi lebih gagah?? Haa..tentu sang suami senyum sampai ke telinga. Vitamin E Complex kaya dengan Selenium membantu para suami yang mempunyai masalah "Low Count Sperm".

Vitamin E Complex juga membantu dalam kehangatan hubungan suami isteri. Vitamin E Complex Shaklee membantu menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita serta membantu meningkatkan kelelakian. Auummm !!

Sebanyak 50% selenium dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus selenium. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani, maka keperluan supplemen selenium yang cukup amat penting bagi meningkatkan seksualiti lelaki dan kesuburan.

Kesimpulannya, Selenium yang terdapat dalam Vitamin E Complex Shaklee boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan,terutamanya pada motilitas sperma.


Selain itu, Vitamin E Complex mrmbantu penghasilan hormon estrogen untuk lelaku dan keseimbangan progestron pada wanita. Ia penting dalam mengawal keinginan tarikan dan mood seks.

Testimoni ni dari rakan SID saya, memang kisah benar ni...

"Untuk Vitamin E, pernah makan sekejap sebelum pregnant anak no. 2. Asalnya untuk bagi hubungan intim lagi best dan nak bagi vagina lebih lembap. Bila baca Vitamin E boleh improve kelembapan vagina dan naikkan nafsu seksual(pada sang suami), saya try.Sebab bila bersalin anak no 1, dah setahun lebih mafsu seks tu kurang...so try la jamu...tapi masih sama..jadi, saya cuba Vitamin E. Alhamdulillah, dengan izin Allah, mungkin usaha kita plus Vitamin E Complex Shaklee sesuai dengan saya, saya rasa ada peningkatan hubungan dengan suami. Last, lekat anak no 2...hihi"

Sharing dari Puan A di Grup Inspirasi.

Seronok kan dengar Vitamin E Complex ni membantu hubungan suami isteri. Kita hanya berikhtiar, DIA yang menentukan segala-galanya. Tapi, tak salahkan mencuba? Jom dapatkan segera Vitamin E Complex anda sementara promosi masih berlangsung. Ayuh para suami, jom jadi lelaki gagah!

Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa ?
Nak daftar keahlian anda dengan NizaHealth?
Nak menjana pendapatan 2, 3, 4 hingga 5 angka dengan Shaklee?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...